加入最愛專欄  收藏文章 

2021-09-30

簡慕華恨同小鮮肉合作 黃德斌證《大叔》拍續集

  【晴報專訊】黃德斌和簡慕華挾劇集《大叔的愛》人氣急升,昨日兩人合體出席床褥活動,齊齊搵真銀。兩人昨日證實已預留檔期開拍《大》劇續集,簡慕華更直言想與更多小鮮肉合作,她笑說︰「邊個都得,最緊要係小鮮肉。」

 

簡慕華和德斌合作拍劇多年,默契十足。

 

  黃德斌與簡慕華昨日出席活動,德斌透露兩人之後會再合作,問他是否開拍《大》劇續集?他直言︰「係有咁嘅計劃,但未落實。」簡慕華亦表示︰「劇組有問過我哋啲期得唔得,不過詳情要等佢哋公布。」至於是否原班人馬上陣?德斌透露︰「睇大家檔期,依家都度緊大家啲期,但可能最快出年先拍到。(想拍續集定電影版?)兩樣都拍啦!」簡慕華即笑言︰「兩樣都拍先好,收兩樣錢,哈哈!」

 

願合唱片尾曲

 

《大叔的愛》有望原班人馬拍續集,讓劇迷引頸以待。

 

  至於希望《大》劇的故事如何延續?簡慕華笑稱︰「今次梗係到我有得揀啦!」除了MIRROR成員邱士縉(Stanley)外,她希望劇組可安排更多小鮮肉跟她做對手戲,「希望結局可以再sweet啲,再多幾個小鮮肉彈出嚟。(心目中有咩人選?)無,邊個都得,總之係小鮮肉就得。」德斌則希望續集可以延續歡樂,他說︰「始終係喜劇,大家合作開有晒默契,觀眾都熟悉,希望到時有啲新鮮元素。」

 

  除了戲劇方面的合作,簡慕華提議可嘗試合唱,德斌聞言即苦笑謂︰「即係畀難題我啫,標晒汗,我唱歌大家真係有目共睹,不過都係好提議。」問他們可有興趣合唱主題曲?德斌笑指︰「主題曲就唔好喇,片尾曲算啦,合唱歌會穩陣啲。」

 

轉載自: 晴報

全新etnet健康網購,送你【健骨維他命D3(1000IU)】乙樽(價值$108)► 立即行動!

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#大叔的愛 #黃德斌 #簡慕華
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
雙幣交易
聚焦兩會2024
More
Share