加入最愛專欄  收藏文章 

2021-10-29

舊愛王子緊貼追Po 鄧麗欣強調只是朋友

  【晴報專訊】鄧麗欣(Stephy)前晚出席第18屆香港亞洲電影節開幕禮,她和馬志威主演的電影《12日》成為開幕電影之一,兩人在片中有連場激烈親熱戲,Stephy更形容是從影以來最大尺度。談到舊愛邱勝翊(王子)仍緊貼她的社交網發文,令人揣測兩人埋下復合的伏綫,但Stephy重申只是朋友間的關心。

 

Stephy與馬志威在合作電影中,有多場激烈親熱戲。

 

  鄧麗欣和馬志威在電影《12日》中首度合作,Stephy笑言開工首日便要拍激烈親熱戲,她說︰「導演希望我哋可以早啲打破隔膜,但估唔到第一日開工就要拍親熱戲,仲要係我從未試過嘅尺度,雖然有着衫,但睇落好似全裸咁。」身旁的馬志威亦表示,拍攝這場親熱戲時相當緊張。問兩人的親熱戲有多激烈?Stephy透露有一場戲會在戲院內互相挑逗,馬志威即笑謂是情侶間的平常事。

 

「全裸」拍親熱戲

 

  馬志威又表示,Stephy是他兒時十分欣賞的歌手,看到真人後更覺對方漂亮,他說︰「估唔到十幾年後可以同Stephy演兩公婆,真係上世修嚟嘅福份。」Stephy則希望透過電影,帶出在愛情中不問收穫的信息。至於票房方面,他們都直言沒有多想,亦沒有壓力。

 

王子日前表示自己一人去做身體檢查,感覺孤獨。(IG圖片)

 

  此外,提到有網民發現Stephy與舊愛邱勝翊(王子)已分手一段時間,但Stephy每次在社交網發文,王子都即派like。Stephy強調兩人並非復合,並解釋︰「其實我都有like佢嘅,呢啲係社交禮貌,一個like係一個支持,(佢話自己去做身體檢查感覺孤獨?)所以我畀like當支持囉…好多人都有互相畀like,大家都係朋友。」

 

轉載自: 晴報

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#鄧麗欣 #馬志威
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share