加入最愛專欄  收藏文章 

2021-11-05

傳買婚戒娶湯洛雯 馬國明疑將軍澳築愛巢 驚變黃心穎鄰居

  【晴報專訊】馬國明和湯洛雯(靚湯)去年六月公開認愛至今,多次傳出好事近,昨日再傳出馬明已訂製婚戒,準備明年迎娶靚湯。本報收到可靠消息,近日馬明和靚湯雙雙搬進將軍澳某私人屋苑,疑似築新婚愛巢;但最驚爆的是,馬明舊愛黃心穎與緋聞男友泥鯭(黎萬宏)亦居於同一屋苑,新歡舊愛變成左鄰右里,果然世界真細小。

 

 

  47歲的馬國明與34歲的湯洛雯拍拖一年多,不時被拍得外出甜蜜約會,又以情侶檔姿態現身公開活動放閃,感情如膠似漆;有關兩人好事近的消息不斷瘋傳,有傳馬明向靚湯求婚成功,又傳兩人會搬入靚湯19年購入的馬鞍山雲海別墅等,不過兩口子斷然否認。昨日,有報道指馬明已向高級珠寶品牌卡地亞訂製婚戒,而兩人新劇的拍攝工作亦於下月完成,估計二人能趕及明年初拉埋天窗,靚湯亦可於35歲生日前,正式成為馬太,但靚湯回應傳媒時否認婚訊。

 

傳出婚訊當宣傳劇集

 

馬明和靚湯日前春風滿面出席無綫節目巡禮,看來真是好事近。

 

  對於秘密訂製婚戒傳聞,馬明昨日回應《晴報》時表示︰「幾好笑,可能我有劇出街,大家幫我造啲新聞,多謝大家關心,其實我哋都講過,我哋有啲咩都會講,唔需要大家去估,不過唔緊要啦,當宣傳啦,希望大家繼續睇我依家出緊街嘅劇集。」再問到可有結婚計劃?馬明續說︰「呢排好忙,一個劇接一個劇,佢(靚湯)都忙,佢嚟緊都開劇,總之有啲咩,我哋會同大家講,thank you!」至於是否搬入將軍澳與靚湯同居?馬明只稱︰「突然多咁多新聞嘅?可能真係有劇出。」

 

鄭嘉穎未聞老友結婚

 

靚湯和心穎曾是好姊妹,但自從靚湯認愛馬明後,兩人已無聯絡。

 

  然而,本報收到可靠消息,據知馬明及靚湯遷入將軍澳私人屋苑海翩滙,更有人目擊馬明到該屋苑辦理住戶證及車位,該屋苑極可能是他與靚湯的新婚愛巢。馬明回覆本報時既不承認也不否認,只表示︰「都係嗰句啦,多謝大家關心,真係有嘢我哋會自己宣布。」不過,最令人愕然的是,據知黃心穎與緋聞男友泥鯭亦同住該屋苑,他們拍拖初期已搬入該處,馬明及靚湯則後來「居」上;對於可能與舊愛心穎成為鄰居,馬明雖已「藍剔」顯示閱讀了訊息,但截稿前仍已讀不回。至於馬明好兄弟鄭嘉穎,昨日被追問馬明婚訊時只說︰「我唔知喎,完全無聽過。(佢哋去買戒指?)唔一定結婚嘅,我都無聽佢提過,呢啲問番佢本人啦!(佢有無同你度期?)佢出聲先啦,本人講先算數嘅。」

 

黃心穎在「安心事件」後,便傳出與RubberBand鼓手泥鯭(後左)打得火熱。

 心穎曾在社交網大曬愛犬合照,亦曾被拍得與泥鯭拍拖放狗。

 

轉載自: 晴報

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#馬國明 #湯洛雯 #黃心穎 #黎萬宏
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share