加入最愛專欄  收藏文章 

2021-11-08

為老公拒拍咀戲 鍾嘉欣︰伸脷會嚇死我

  【晴報專訊】鍾嘉欣前日接受《星空下的仁醫》徒弟林正峰的訪問,挑戰綜藝節目《#後生仔傾吓偈》的大尺度問題,期間嘉欣大談初戀及咀戲,毫不怯場。

 

林正峰開心可以訪問偶像嘉欣,兩人言談甚歡。(影片截圖)

 

  鍾嘉欣在訪問中大方透露自己感情狀況是「M3」,即已婚(Mrs)兼曾拍三次拖,而18歲時拍了兩年的初戀,是嘉欣最短時間的一段戀情。嘉欣又自爆婚後重遇初戀的經過︰「買餸嗰時撞到佢,大家都幫緊小朋友買鮮奶,我唔尷尬,但佢就面都紅晒。」嘉欣直言跟兩任前度都保持友好關係,但老公沒有呷醋,她笑謂︰「我老公好有信心,佢覺得自己好得!」

 

林正峰和嘉欣十分投契,更一起合唱。(影片截圖)

 

  另外,嘉欣被追問有否試過「一夜情」?她即超大反應兼高八度說︰「梗係無啦,一定唔會!」至於工作方面,嘉欣指老公不會介意自己拍咀戲,但會選擇性不看;她體諒老公感受,故盡量不接拍咀戲,「除非劇本真係好需要,錫手或者面珠都OK,伸脷嗰啲千祈唔好。(真係試過要拍伸脷?)應該要伸,但我無伸過,好驚㗎,如果對手伸脷會嚇死我,走都走唔切。」

 

 

轉載自: 晴報

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#鍾嘉欣 #星空下的仁醫 #林正峰
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share