加入最愛專欄  收藏文章 

2021-12-15

接連播出孭飛劇集 胡鴻鈞直認未夠班爭視帝

  【晴報專訊】無綫台慶劇《十月初五的月光》即將大結局,之後將緊接播映同樣由胡鴻鈞(Hubert)孭飛的《愛上我的衰神》,被問是否為爭奪視帝鋪路?Hubert即強調自己未有資格爭視帝,亦無需為自己拉票。

 

  胡鴻鈞、何依婷、羅天宇、姚嘉妮及鄺潔楹(Judy)等昨日出席台慶劇《十月初五的月光》宣傳活動,提到劇集收視超過20點,一眾演員都相當高興,何依婷透露大結局當晚將會與一班演員齊齊吃飯,Hubert笑說︰「到時何依婷會攞兩萬蚊出嚟抽獎!」惟何依婷反問︰「唔係我同你同羅天宇一齊夾咩?」Hubert則表示屆時會買禮物抽獎,並自薦唱歌助興。

 

Hubert和何依婷希望再度合作。

 

  問兩人會否想再合作?Hubert笑謂︰「唔需要。(唔想再合作?)有機會嘅話都想再一齊拍劇,但依家何依婷咁忙,都要睇下佢有無期。」

 

鄺潔楹求學被欺負

 

Hubert 與羅天宇因合作《十月初五》而成為好友。

 

  另外,緊接《十月初五》播出的《愛上我的衰神》,同樣由Hubert擔正,問他是否衝擊視帝?Hubert耍手否認︰「唔關事,劇集幾時播出由公司安排,我真係無諗過會攞視帝,亦未有資格攞,所以唔使拉票,大家投自己鍾意嘅演員啦!」

 

Judy十分喜歡是次角色,認為過程好玩。

 

  至於在劇中飾演霸道富家女「萬沛琪」的Judy,表現亮眼,她解釋是透過自身經歷來揣摩角色︰「當年喺美國讀書,我係班上唯一一個亞洲人,被個美籍白人女同學『蝦』,有次佢仲爭啲郁手打我,好彩保安出手阻止,所以我演繹呢個角色嘅時候,就套用番對方當時『蝦』我個樣。」Judy又劇透其角色將會毀容,因此會有爛面化妝,拍攝時也特別小心,不能有太大動作,以免爛面妝甩掉。

 

轉載自: 晴報

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#十月初五的月光 #胡鴻鈞 #愛上我的衰神 #鄺潔楹 #姚嘉妮 #何依婷 #羅天宇
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share