加入最愛專欄  收藏文章 

2021-12-24

太太誕6.2磅B女 洪永城︰囡囡係福星

  【晴報專訊】洪永城(Tony)和梁諾妍(Inez)今年七月在婚禮上宣布雙喜臨門,當時已懷孕四個月的Inez,預料將會生人馬座BB。昨日Tony宣布太太日前順利誕下女兒,並曬出一家三口合照;Inez則透露當時痛足14小時都未開到宮頸,要緊急開刀,幸好囡囡最後平安出世。

 

Tony曬一家三口的合照,洋溢幸福之情。

 

  洪永城昨日在社交網貼出一家三口首張合照,以及囡囡的可愛相,並以「女兒視覺」留言︰「大家好,我叫Amber,係人馬女,重6.2磅,想同大家打個招呼,我一出世,姐姐同叔叔就話『嘩,好似爸爸呀!』跟住我望望爸爸媽媽,我有唔開心,因為我想似媽媽多少少,媽媽好靚。」Tony又提到太太的生產過程,「我知道媽媽痛了14小時,催生了兩次,都開唔到宮頸…我仲聽到爸爸話隻手就斷,媽媽好偉大。」

 

羅子溢曬一家四口全家福

 

Amber在本月19日出世,樣子似足爸爸洪永城。

 

  Tony回應傳媒時表示︰「我哋會好好照顧佢,令佢成為一個健康快樂嘅小朋友;囡囡係福星嚟,已經帶咗好多歡樂畀我哋,可以同我哋過冬至、聖誕,新年又可以睇煙花,仲可以過埋年,佢嘅出世係perfect timing(完美時機)。」Inez亦留言表示會做囡囡的最強後盾,又大爆作動時痛到又暈又作嘔,險些扭斷老公的手,她指︰「寶寶出生後就即刻喊,連我都跟住大喊咗出嚟,見到洪寶寶平安地出生,甚麼痛楚都唔緊要了,一切都很值得。」

 

羅子溢和楊茜堯抱住大女小珍珠和細仔,十分溫馨。

 

  另外,羅子溢和太太楊茜堯的細仔亦於日前出世,昨日羅氏夫婦在社交網分享一家四口的全家福,細仔的面容亦首度曝光,畫面溫馨有愛。羅子溢更透露大女「小珍珠」羅翊心感受到自己是姐姐,所以每天都會主動摸和錫弟弟,令他們既感動又欣慰。

 

轉載自: 晴報

WoW WoW星期三:健康網購產品低至$99 (只限今天)► 立即行動

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#洪永城 #梁諾妍
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share