加入最愛專欄  收藏文章 

2021-12-29

姜濤柳應廷Jer奪勁爆男歌手 AK江熚生否認離隊

  【晴報專訊】香港樂壇首張成績表、《新城勁爆頒獎禮2021》前晚圓滿結束,人氣男團MIRROR奪得九個獎項成為大贏家,姜濤、呂爵安(Edan)、陳卓賢(Ian)、盧瀚霆(Anson Lo)、江熚生(AK)、楊樂文(Lokman)及柳應廷(Jer)亦奪得個人獎項。

 

MIRROR合共橫掃九個獎成「勁爆」大贏家。

 

  MIRROR在頒獎禮成為大贏家,以團體名義奪兩個獎,以及七個個人獎項,各成員均表示開心,隊長楊樂文笑言︰「因為我哋多人啫!總之都好開心見到大家攞獎,值得高興嘅。(今年冧莊攞組合獎?)要多謝各方好友嘅支持,希望嚟緊會做更多好嘅作品,同埋有更多唔同嘅元素畀大家。」

 

姜濤金句「用作品說話」經常被其他成員引用。

 

  姜濤和柳應廷今年「升呢」奪男歌手獎,姜濤簡單回應︰「非常之開心。」Jer高興出道短短幾年已經有此成績,並承諾會繼續努力。而江熚生、陳卓賢和盧瀚霆一同奪得「勁爆人氣偶像」,呂爵安則奪「勁爆我撐新人」。

 

AK向隊友表忠

 

AK重提退團疑雲。

 

  早前AK於IG發文疑似退團,令fans相當擔心,就此事問AK,他沒好氣表示,已解釋過當時剛完成音樂會後有感而發,「見大家咁諗,我都有諗過係咪自己表達能力有問題,抑或係大家嘅接收能力有問題,我阿媽都問咗我幾次,但真係唔係。」細心的網民亦留意到他在IG個人簡介一欄沒寫「MIRROR成員」,引發聯想,AK表示︰「姜濤都無寫,其實我哋都係跟隊長,佢都無寫,呢幾年我開拓咗好多想做嘅嘢,加上嗰一欄有字數限制,我又覺得係人都知我係MIRROR成員,我真係諗唔到原來大家咁介意。」但AK仍多謝大家關心,笑問他會否要向隊員「表忠」?身後的Edan隨即說︰「我愛MIRROR!」AK亦附和︰「我愛MIRROR,yeah!公司加人工,yeah!」

 

轉載自: 晴報

全新etnet健康網購,送你【健骨維他命D3(1000IU)】乙樽(價值$108)► 立即行動!

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#MIRROR #江熚生
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
雙幣交易
大國博弈
More
Share