加入最愛專欄  收藏文章 

2022-01-19

今返加拿大 鍾嘉欣感恩囝囝能說流利廣東話

  【晴報專訊】鍾嘉欣早前返港出席商業活動以及台慶頒獎禮,雖然最終大熱倒灶未能贏得視后,嘉欣仍抱着樂天心態,認為人生有高低,珍惜每一個令自己昇華的機會。談到此行最大收穫,嘉欣感恩兒子終能說得一口流利廣東話;她又透露疫情過後,計劃一家四口回流香港。

 

嘉欣笑言有不少朋友送禮物給一對仔女,不能全部帶返加拿大。

 

  鍾嘉欣昨日到尖沙咀某商場拍攝賀年照,她表示今早會返回加拿大︰「原定上個星期已經飛走咗,但因為航班取消咗,結果延遲到聽日(今日)先走,我好感恩仲可以坐到直航返加拿大。喺機上十幾個鐘,我會做足預防措施,最緊要有好嘅心理質素,有健康嘅身體。」早前嘉欣失落視后,但似乎看得通透,早已有很好的心理質素,嘉欣說︰「人生一定有高低,點都一定要繼續行落去,同埋珍惜每一個機會,咁樣先可以令到自己昇華。當你有呢種心態,以後嘅事都會係好事。」嘉欣更以14年前主演的劇集《搜神傳》,其角色「好彩妹」的口頭禪笑謂︰「笑口常開,好彩就會自然來。」

 

嘉欣於《萬千星輝頒獎典禮2021》僅獲大馬視后。

 

  現時疫情嚴峻,嘉欣自覺很幸運,未有被取消工作;她又透露返加國後,要先在家中隔離14日,屆時會跟仔女和老公一起在家慶祝農曆新年。

 

望疫情後舉家回港

 

說到老公與一對仔女,嘉欣即露出甜笑。(資料圖片)

 

  問及女兒可有掛念她?嘉欣即甜笑道︰「個女已經五歲,好懂事,每次同佢FaceTime,佢都會送上萬個飛吻同擁抱。」至於何時再返港?她無奈表示︰「其實我都仲未知,雖然有啲工作傾過,但疫情下未必做到,所以我深思熟慮過,相信暫時都唔會返嚟。」不過嘉欣透露,當年在香港認識老公,兩人都十分喜歡香港,而且家人都在港,早前已跟老公商量,希望疫情過後可以舉家回港。提到今次回港最大得着,她認為是隨行的囝囝快速成長︰「佢依家廣東話講得好流利,直頭可以同其他人溝通,雖然個仔一直活喺自己世界,但係佢同我啲朋友相處都無問題。」

 

轉載自: 晴報

WoW WoW星期三:健康網購產品低至$99 (只限今天)► 立即行動

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#鍾嘉欣
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share