加入最愛專欄  收藏文章 

2022-02-16

夥袁澧林拍MV演精神病患者 陳卓賢靠笑話減退尷尬

  【晴報專訊】人氣男團MIRROR成員陳卓賢(Ian)熱愛唱作,今年首支個人作品《留一天與你喘息》特意選在前日情人節推出,繼續親自譜曲,答謝粉絲;而MV則由「文青女神」袁澧林(Angela)擔任女主角,與Ian齊齊扮演精神病患者,實行另類談情。

 

Ian與Angela上演逃出精神病院的愛情故事,冀為大家帶來溫暖。(IG圖片)


  暌違半年,陳卓賢推出新作品《留一天與你喘息》,他希望歌曲能帶溫暖予聽眾︰「喺好忙碌、唞唔到氣嘅生活當中,都希望可以留到一日同你一齊,令我有喘息嘅機會…當中嘅『你』,唔淨係得一個人,亦可以係一大班人。」Ian續指這是多謝粉絲的作品,他說︰「無論世界發生緊咩事,有幾危險,都仲有大家嘅存在。」

  為完整表達歌曲概念,MV講述男女主角被標籤為異類,被捉入精神病院,幸最終能夠逃脫,得到前所未有的自由。Ian與袁澧林在MV中扮演精神病患者,Ian很感激對方的參與,令拍攝過程十分順利,「Angela幫咗我好多,我哋第一場戲就要拖手,我本身有啲慢熱,但原來佢好easy going,成日喺度講笑,先令到氣氛無咁尷尬。」

江熚生助攻支持

愛犬「雞髀」非常搶鏡,讓Ian哭笑不得。(IG截圖)


  新歌MV前晚首播,Ian於MV首播前罕有開live與「hellosss(Ian粉絲)」互動,其愛犬「雞髀」在鏡頭前不停郁,非常搶鏡。Ian在短短幾分鐘的直播,除了解構新歌,又與歌迷一起觀看MV,最後Ian笑說︰「其實個live無乜意思,一年一度,下年再見!」

  而Ian新歌推出後,一眾MIRROR兄弟紛紛出po「助攻」,其中被指是「頭號hellosss」的江熚生(AK)力撑好友︰「今日(前日)只播一首歌,呢首很喜歡,又用得番平時教你嘅嘢,叻仔,但唔准驕傲。」Ian搞笑回覆︰「教咗乜?」

 

Ian最近獲提名「TC Candler全球百大俊男」,成為第五位入圍的MIRROR成員。(IG圖片)

 

轉載自: 晴報

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#MIRROR #陳卓賢 #袁澧林
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share