加入最愛專欄  收藏文章 

2022-03-30

受盡網絡欺凌 自揭結婚被批豬扒 鄧小巧︰得到愛唔一定要生得靚

  【晴報專訊】09年參加《超級巨聲》入行的歌手鄧小巧,由於身形不算纖瘦,曾自爆被人嘲諷「太大隻」。昨午小巧在IG發文抒發過往面對語言暴力的苦況,坦言多年來屢被批評醜樣肥胖。不過,她深明「強大先可以撑過去」的道理,特別上載與外籍老公白先生(Mr. White)初次共舞的舊相放閃,更型爆說︰「其實,得到愛,唔一定要生得靚。」可謂最霸氣人妻。

 

白先生鬼馬偷影愛妻的睡相擺上網,難得小巧並不介意。(資料圖片)

小巧在加拿大舉行婚禮,好友許廷鏗、林欣彤等在網上見證她出嫁。(資料圖片)


  早前移居加拿大的鄧小巧,曾分享感染新冠肺炎的經歷。昨日她發長文,大談過往被網民評頭品足的苦況︰「關於語言暴力,從公布求婚到結婚,收到好多好好嘅祝福,但都收到一啲惡毒難聽嘅說話。」小巧不諱言入行至今,經常看到網上惡毒的評語,包括說她醜、肥;婚後更連老公白先生也被批判,包括「鬼佬真係重口味」、「呢啲豬扒真係鬼佬先食得落」等。

呻縱容語言暴力如幫兇

  小巧感慨指,曾有朋友叫她別理會網民負面留言,但她認為各式各樣的語言暴力盛行,全因大家「唔理」︰「所以一直以嚟某一小撮人就橫言無忌。網上嘅語言暴力好可怕,因為留言嘅人見到你,但你可能永遠見唔到留言嘅人。」她指若包庇小惡行,慢慢會縱容出大惡行,她續稱︰「我哋經常批評別人嘅外表,肥嘅太肥,瘦嘅太瘦,靚嘅整容,性感嘅就係蕩婦。總之就要搵到你睇唔順眼嘅地方,然後暗中背後指住人哋謾罵。」最後,這位本月初新婚的人妻自信稱︰「其實,得到愛,唔一定要生得靚。」她特地分享與丈夫第一次共舞的珍貴照片,並留言︰「呢個係我哋嘅first dance ,我話我想着便服,佢話whatever makes u feel good(無論怎樣你舒服就好)。」乘機放閃。

 

小巧與白先生經常在網上放閃,恩愛得令人艷羨。(IG圖片)


Tyson Yoshi直播反擊護女友

 

Christy與Tyson Yoshi拍拖四年,前晚她大曬性感內衣自拍相,反擊批評她的花生友。(IG圖片)

Christy與Tyson Yoshi拍拖四年,前晚她大曬性感內衣自拍相,反擊批評她的花生友。(IG圖片)


  另外,歌手Tyson Yoshi的KOL索爆女友Christy,日前竟被網民狠批貌似「靚版馬蹄露」,成為網絡欺凌的受害者。日前Tyson在IG直播中連環爆粗護花︰「好樣衰?咁點呀,我鍾意呀!出名就要被人鬧?」他認為身為男人,若保護不到身邊人會有愧於心︰「我只係好奇,如果(被欺凌者)心態唔夠強,走咗(自殺)點算,有無人諗過?唔係匿喺網絡背後就唔使負責任,韓國已經發生過好多事例,好彩係嗰個人心態好,無出大問題。」而Christy亦剖白多年前已曾被批評外貌,但她現已學懂欣賞及保護自己,又大曬睡衣及內衣靚相,以行動反擊鍵盤戰士。此外,昨日Tyson宣布下月在英國倫敦、曼徹斯特及伯明翰開騷,有望成為首位在第五波疫情下到外地開個唱的香港歌手。

 

轉載自: 晴報

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#鄧小巧
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share