加入最愛專欄  收藏文章 

2022-04-06

《金宵大廈2》李施嬅性感吸睛配燒腦劇情 陳山聰搶先爆︰全劇有好多唔同嘅我

  【晴報專訊】無綫話題劇《金宵大廈2》前晚首播,第一集已帶來不少話題及謎團,先有女主角李施嬅出浴兼以喱士睡衣上陣,令陳山聰色心起獸性大發;于洋飲珍珠奶茶意外身亡的非一般死亡方式,亦大有突破。山聰昨午接受本報訪問,坦言《金宵2》故事比第一輯複雜,並稱︰「我哋希望每集都畀觀眾諗多啲,呢齣劇有好多個唔同嘅陳山聰。」

 

施嬅穿喱士睡衣色誘,令山聰望到實一實。(網上截圖)

施嬅在鏡頭前激罕出浴派福利,吸引觀眾追劇。


  《金宵大廈2》第一集開場背景是60年代,陳山聰飾演患有嚴重精神分裂及妄想症的精神病人,被醫生李施嬅電擊治療時,腦內閃現無數金宵大廈住客的畫面,令人懷疑60年代的山聰有着平行時空的記憶。故事隨即來到2021年,Maurice(陳山聰飾)與Ella(李施嬅飾)是情侶關係,但男方驚現雙重性格,對Ella忽冷忽熱;李施嬅更大派福利,除了有香艷浸浴鏡頭曬香肩,更以性感喱士睡衣上陣,令山聰色心起;雖然二人只得激吻鏡頭,未有玉帛相見,但施嬅在完事後大讚山聰的「新招式」,大膽對白給觀眾無盡想像空間。至於首集尾聲,于洋偷飲珍珠奶茶卻意外被不鏽鋼飲管插死,死狀非常驚嚇。不少網民大讚首集氣氛比《金宵大廈》更恐怖及有電影感;連黑貓靚寶(Mavis飾)在大廈神出鬼沒亦帶來懸疑氣氛。

 

于洋偷飲珍珠奶茶時被飲管奪命,觀眾大讚死法有新意。


直認故事複雜玩得盡

 

山聰狂咀施嬅意識大膽,他透露鏡頭一take過完成。(網上截圖)


  昨日山聰接受本報訪問,對劇中一堆疑團大賣關子,堅拒劇透︰「第二集交代我同施嬅相識經過,第三集亦有我熒幕上嘅大突破。」提到首集他見到施嬅穿喱士睡衣後獸性大發,隨後二人床戰,山聰說︰「呢個都有暗示,大家之後睇落去就知。(只有激吻無床戰令觀眾失望?)我哋感情關係唔係熱戀期,嗰一幕激吻戲我哋亦係一take搞掂,電視尺度所限,唔會拍得再深入。」他笑說︰「完事後施嬅讚我有新招式呢句對白,喺劇集嚟講都好破格,仲要由女主角講出嚟,我哋想盡量生活化。」至於首集劇情已非常燒腦,山聰回應︰「我哋希望每集都畀觀眾諗多啲,劇情確實比第一輯燒腦同複雜,始終唔能夠再用第一輯嘅成功方程式,希望有懸疑、恐怖仲要多嘢估下,去盡啲。」

劇情太驚嚇唔畀囝囝捧場

  山聰表示《金宵2》並非穿越劇,但60年代劇情將會在每集出現,他笑言︰「兩個年代有關連,呢齣劇有好多個唔同嘅陳山聰,究竟我有幾多個唔同性格?大家睇落去就知。」可有與兒子Jaco欣賞第一集?他笑言遭太太一口拒絕,全因劇情有太多靈異元素。談及收視,他強調以平常心面對︰「第一輯我哋收視都唔高,但好多正評、好多人講,今次都希望令大家重拾煲劇熱。」他透露,本周餘下劇情將圍繞伍詠薇與蘇皓兒的母女關係,他表示︰「呢段唔係賣恐怖,但會好虐心睇到喊。」

 

受免疫系統問題影響的施嬅雙眼紅腫,但前晚仍與山聰開live宣傳劇集。

 

轉載自: 晴報

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#金宵大廈2 #李施嬅 #陳山聰
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share