加入最愛專欄  收藏文章 

2022-04-12

曾瞞舊愛李施嬅約石詠莉宵夜 鄧健泓︰呢啲咪賤格囉

  【晴報專訊】鄧健泓(Patrick)日前接受好友陳敏之的網上節目《Chi Chat》訪問,樣子平凡的他,先後與蓋世寶、原子鏸、龔嘉欣及李施嬅等拍拖,在17年才情定石詠莉。Patrick在節目中大談12年結識太太石詠莉的經過,原來他跟石詠莉早在07年已經結緣,但當時Patrick正與李施嬅相戀。Patrick自爆背着李施嬅情挑石詠莉,說:「我第一次見佢(石詠莉)係喺《勁歌金曲》,我做完《勁歌》後…呢啲咪賤格囉!我喺微博傳信息flirt(調情)佢。」

 

陳敏之大讚鄧健泓願為太太付出所有,是一名暖男。(影片截圖)

石詠莉與鄧健泓婚後十分恩愛。(資料圖片)


  不過,Patrick強調當時無追求石詠莉,「因為我嗰陣有女朋友,我只係flirt佢。我知佢住西貢,嗰度有間麥當勞,我約佢食宵夜,佢話『好呀』。但始終有個問題唔係好好,我有女朋友…結果講完就算,因為我驚!堅驚!所以當佢係朋友,07年後無再溝通。」直至Patrick 12年回復單身,偶而聽到石詠莉翻唱《我代你哭》,才鼓起勇氣再聯絡女方,結果修成正果。昔日戀情多籮籮,Patrick說:「我樣衰衰、寸寸貢,但可能我比其他人細心。你哋講我『食』好多女,但我永遠都唔會用『食女』呢個詞,因為好唔尊重女性。」他指要吸引異性,首要做好自己、有禮貌、有風度,自然令人對自己有好感。

 

李施嬅與鄧健泓04年拍劇集《老婆大人》時撻着,可惜分手收場。(資料圖片)

 

轉載自: 晴報

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#鄧健泓 #石詠莉 #李施嬅
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share