加入最愛專欄  收藏文章 

2022-04-19

首現身ViuTV唔怕無綫詐型 林峯有意追多個湊「好」字

  【晴報專訊】林峯今年二月推出廣東新歌《幼稚未完》,昨日他首度踏足ViuTV,錄影音樂節目《Chill Club》,他直言不擔心無綫「呷醋」。鑑於疫情關係,林峯目前主力留港工作,他慶幸能陪伴囡囡成長,又表明希望追多個,湊成「好」字。

 

林峯首次到訪ViuTV,感覺新鮮。

《幼稚未完》由好拍檔鄧智偉作曲兼監製。(資料圖片)


  林峯於今年情人節推出新歌《幼稚未完》,不但成功登上ViuTV「Chill Club推介榜」,更勇奪本周「新城勁爆本地榜」的冠軍歌,成績理想。林峯昨日首次踏足ViuTV,錄影《Chill Club》宣傳新歌,他表示︰「幾開心呢隻歌上咗幾個音樂榜,加上依家疫情打亂晒影視上嘅工作安排,惟有做多啲音樂方面嘅工作先。」他自言從來沒有放低音樂事業,去年加盟華納後更是未停過。對於首次現身ViuTV,林峯坦言感覺新鮮,強調與無綫已沒有任何合約,不擔心舊東家「呷醋」,「今次我係以華納歌手嘅身份亮相音樂節目,況且我聽日(今日)都錄影《勁歌金曲》。」問及主演劇集《黑金風暴》將於有線電視播放,會否亮相所有電視台完成「大滿貫」?林峯僅稱會交由經理人度期。

有望現身所有電視台

 

林峯最近不時帶囡囡行山,一家三口親親大自然。(資料圖片)


  另外,談到一歲半囡囡,林峯即慈父上身,甜笑道︰「佢都多嘢講,講埋啲BB話我又聽唔明,好彩疫情下我可以留喺佢身邊,唔會錯過佢嘅成長。(囡囡讀書有何安排?)嚿年我已經填咗好多表格,幫佢報學前班同幼稚園,不過因為疫情,學校閂晒門,惟有留喺屋企教學。」問他會否為女兒添個伴?林峯笑謂一切順其自然︰「都想追多個陪佢,追到仔湊成『好』字固然好,但如果多個妹妹都OK。」

 

轉載自: 晴報

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#林峯 #ViuTV
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share