加入最愛專欄  收藏文章 

2022-04-20

拍片勉勵疫下DSE考生 古天樂︰盡過力唔一定要考第一

  【晴報專訊】新冠肺炎肆虐至今已兩年多,古天樂有見港人深受疫情影響,決定拍攝一條打氣短片,勉勵港人及學生們一起加油。片中,西裝骨骨的古仔在學校禮堂致辭,他自言並非學校校長,反而是學校學生,「每人一出世就喺呢度上堂,讀嘅只有一科。」他指此科經歷無數考試,今次疫情可能是最難答的考卷︰「呢一科就係人生,人生就係『學苦』。」

 

古仔自發拍攝短片,與港人共度時艱。(網上截圖)

古仔化身「學生」答考卷。(網上截圖)


  古仔說︰「只要盡過力,唔一定要考第一。或者等緊我哋嘅,未必係一個最滿意嘅答案,但一定會係一個更好嘅自己!」他留言指疫情對港人,尤其學生及家長影響甚大︰「他們經歷了不一樣的學年,每天、每星期也在適應當中的變化…希望短片能為他們帶來一點鼓勵,尤其是即將開考的DSE(考生),大家一起加油,撑住!」網民大讚古仔貼地又有心,以正能量為學生及港人打氣。

 

轉載自: 晴報

全新etnet健康網購,送你【健骨維他命D3(1000IU)】乙樽(價值$108)► 立即行動!

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#古天樂 #DSE
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
雙幣交易
財政預算案2024-25
More
Share