加入最愛專欄  收藏文章 

2022-05-10

兒時夢想做消防員 曾比特獲拍拖6年女友支持追夢

  【晴報專訊】曾比特(Mike)最近因參加無綫與內地芒果TV合辦的音樂綜藝節目《聲生不息》而一鳴驚人,歌唱實力不容置疑。身在內地的Mike昨日接受本報電話訪問,直言視唱歌為終身職業,但原來他小時候曾夢想成為消防員,跟歌手身份可謂大相逕庭。如今圓夢成為歌手,Mike最希望增加收入,改善母親的生活;其次是努力儲錢,跟拍拖六年的女友組織家庭。29歲的Mike孝順又專一,絕對是一名窩心暖男。

 

《聲生不息》令Mike在內地人氣急升。(資料圖片)


  曾比特日前在《聲生不息》上獻唱《初戀》,表現超水準,及後他與林子祥合唱《單車》亦感動不少樂迷,帶挈其社交網的粉絲數量一夜急升。Mike坦言是始料不及︰「好多謝每個朋友嘅關注,希望大家透過呢個節目,可以認識到我唔同嘅可能性,我會喺每個表演入面,呈現唔同嘅音樂類型畀大家睇。」除了歌聲悅耳,Mike的可愛爆炸頭亦相當亮眼,他大方披露電爆炸頭的經過︰「當時參加《全民造星II》有髮型贊助,我想試整韓式鬈毛,但因為我頭髮天生有少少鬈,電完出嚟就有變咗爆炸頭,點知睇落又OK喎!咁就keep住留長又再電,大約四個月電一次。」Mike自言起床後不會刻意去捲髮,只需用水「摷一摷」便可以出門,惟獨上鏡時要set頭,「每次set一個鐘左右,等佢蓬鬆啲唔會塌番落嚟。」

爆媽咪聽《單車》感動到喊

 

Mike昨日曬出一家五口合照,祝大家母親節快樂。(IG圖片)

五歲在幼稚園開生日會,枱面上有蛋糕及大量零食。(受訪者提供)

Mike日前返家鄉汕尾探望親友,可謂衣錦還鄉。(微博圖片)


  Mike人氣急升,身邊不少親友都替他「出人頭地」而感到高興,「佢哋知我細個就好鍾意唱歌,去到依刻終於做到歌手,大家都認識Mike係邊個,佢哋都好驕傲;同埋我好感恩媽咪一路好支持我,佢偶爾會擔心我,覺得呢份工收入同時間都唔穩定,又擔心我健康,驚我唔夠食、唔夠湯水飲,有次佢同我講『有咩搞唔掂就返屋企,呢度門永遠為你而開』,真係好感動。」不過他同時擔心自己的人氣,會影響家人安穩的生活,「我有一個哥哥同家姐,家姐去咗台灣,佢有個女;我阿哥都結咗婚、有小朋友,我會特別保護佢哋,唔想因為我令佢哋生活受影響。」

 

Mike跟林子祥合唱《單車》時,因憶起已故父親而淚崩。(資料圖片)


  由於Mike年幼喪父,所以他跟母親的感情十分要好。前日母親節,雖然Mike未能親自與媽媽慶祝,但也致電對方表心聲,Mike表示「咁長時間唔喺佢身邊,無得好好照顧佢,身為阿仔都覺得唔係幾好,所以打多啲電話畀佢,等佢唔使掛心。媽咪都有睇我唱《單車》,佢話『好好,繼續努力』,我屋企人用字較簡短,講嘢無乜尾音,但佢話我唱嗰陣佢有喊,被我感動到,哈哈!」Mike透露入行前曾一日打兩份工幫補家計,日頭正職做音響技術人員,晚上則是歌唱老師,高峰期有近30位學生,「媽咪湊住我哋三個好辛苦,去到自己對錢有個概念時,就趁自己仲年輕,做得辛苦少少去報答佢。」

感謝恩師Eric Kwok提拔

 

Mike 13歲時開始參加歌唱比賽,當時的樣子較青靚白淨。(受訪者提供)


  Mike熱愛唱歌,入行前曾參加大大小小的歌唱比賽,但他小時候的夢想卻跟唱歌完全無關。「以前細個係夢想做消防員,仲一齊為咗做消防員去做gym;畢業之後我繼續進修,想考高啲職位,咁當時我同幾個朋友玩緊音樂,就不如讀下音樂啦。點知讀落發覺自己真係好鍾意音樂,就咁奠定咗唱歌成為我嘅終生職業。」19年參加《全民造星II》後,去年Mike獲郭偉亮(Eric Kwok)引薦,簽約環球唱片公司,成為他人生的轉捩點,Mike說︰「決賽時我係第八名,Eric好鍾意我嘅表現,有一日佢叫我send啲表演畀佢,我其實唔係好知個因由,但我好信佢,第二日就send畀佢。之後佢打電話畀我,話想帶我去見環球老闆,我當時受寵若驚,因為佢我先有呢個機會成為歌手。」

 

Mike跟圈外女友拍拖六年,感情十分穩定。(資料圖片)


  另外,甚少公開談到感情生活的Mike,原來已有一位感情十分要好的女朋友,更視對方為結婚對象;但由於女友是圈外人,所以Mike刻意將感情事低調處理。「我同女朋友係參加唱歌比賽時認識,拍咗拖六年,我依家會繼續努力,以事業為重,自己都想畀另一半一個更好嘅將來,所以好希望令自己有多啲收入,等大家無咁擔心將來,女朋友當然都好支持我繼續做歌手追夢啦!」

 

轉載自: 晴報

全新etnet健康網購,送你【健骨維他命D3(1000IU)】乙樽(價值$108)► 立即行動!

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#曾比特 #聲生不息
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
雙幣交易
財政預算案2024-25
More
Share