加入最愛專欄  收藏文章 

2022-05-13

新歌《賽勒斯的愛》踏足元宇宙 張敬軒飈高音曬唱功

  【晴報專訊】張敬軒連日來假紅館舉行個唱,昨日更推出新歌《賽勒斯的愛》,MV亦於傍晚上架,認真勤力;軒仔在MV中飾演賽勒斯,能夠任意穿越現實與元宇宙。他在演繹新歌時飈高音、曬唱功,有歌迷聽畢新歌後,勁讚軒仔的假音好聽得讓人有高潮。

 

軒仔以一身AI造型拍攝MV,令人眼前一亮。

 


  張敬軒的新歌邀得兩位瑞典音樂人作曲,並由T-Rexx填詞,創作背景則是軒仔近月來感興趣的人工智能(AI)。軒仔相信AI在不久將來,會有自己的思維和情感,他說︰「新歌係講喺Metaverse(元宇宙)入面,兩個參與AI項目嘅數碼人物,佢哋無按既定程式去執行命令,穿破咗版塊、鏈塊計法,兩個人之間開始有人類嘅感情。而佢哋喺現實生活當中,因為性格唔同而無辦法相處、相愛;但當佢哋進入元宇宙,因為大家都行緊同一個程式,所以喺元宇宙入面,大家可以得到相處同相愛嘅機會。」

 

軒仔在MV中傷透心儀女生的心。


歌迷聽到有高潮

  軒仔昨日將新歌放上YouTube讓樂迷收聽,又在IG分享MV新相,並留言︰「在任何空間以任何化身,都只盼與你相愛,我信永恆,我信真愛無敵。」MV於昨日傍晚六時上架後,大批歌迷即湧入先睹為快,他們聽完都忍不住留言「首歌feel到好難唱,不過你得嘅」、「新唱腔一樣超正,靚聲王係唔同啲」、「啲假音聽到有高潮」。

 

轉載自: 晴報

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#張敬軒
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share