加入最愛專欄  收藏文章 

2022-06-10

單身過28歲生日 馮盈盈唔急向「金牌媒人」Bob攞快證

  【晴報專訊】馮盈盈昨日錄影無綫新節目《魔法伽利略》,獲工作人員送上蛋糕,慶祝今天28歲生日。問單身的盈盈可會叫「金牌媒人」林盛斌(Bob)介紹筍盤?她表示緣份天注定,笑言不會向Bob拿快證及打尖。

 

盈盈指生日要在工作中度過,沒有特別慶祝。

 

  馮盈盈、何依婷、甄澤權及林盛斌等昨日錄影節目,今天28歲生日的盈盈,席間許下生日願望︰「希望大家身體健康,疫情快啲散去,世界和平,節目有好收視同大獲好評,帶多啲歡樂畀大家。」問她有否許願釣金龜?盈盈反應甚大說︰「我無許呢個願呀!依家無追求者,連潛在追求者都無,可能佢哋潛得太入喇!」

 

  至於是否恨拍拖?盈盈表示︰「無諗呢方面,專注工作先,日日都由朝開工開到晚。(叫Bob介紹筍盤你識?)佢『金牌媒人』嘅稱號已經深入民心,以我所知佢booking好full,聽講個waiting list(輪候名單)要等好耐。無咩特別需要,我都費事攞fast pass(快證)或者打尖,我唔急,可以等下先,等佢處理咗手頭上嗰啲先。(再等啲筍盤無晒?)我唔強求,個天一早幫我揀咗,緣份到就自然有,隨緣啦!」

 

何依婷讚「女版曾比特」靚女

 

何依婷直言男生懂得變魔術會加分。

 

  另外,何依婷透露會在節目中與盈盈表演魔術,從未接觸過魔術的她大呼好玩,更笑謂將來可以向心儀對象表演。而港姐出身的何依婷明言有留意日前舉行的港姐複選,問她對哪位準佳麗有印象?她說︰「有個女仔個樣好靚嘅,但髮型好特別,爆炸頭嘅(「女版曾比特」Astrid),我覺得佢個樣好靚女,只要喺造型上有啲改變,係會令人眼前一亮。」

 

轉載自: 晴報

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#馮盈盈 #林盛斌
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share