加入最愛專欄  收藏文章 

2022-06-13

陳瑞輝甩拖無損心情 邱士縉勢做小朋友「世一」

  【晴報專訊】人氣男團MIRROR成員邱士縉(Stanley)及陳瑞輝(Frankie),昨日到元朗一所學校出席ViuTV新劇《野人老師》開鏡拜神儀式。劇集主要在學校景拍攝,二人每日對著蚊蟲開工,Stanley說:「我本身比較惹蚊,每隔半個鐘就要噴蚊怕水。」劇集快將煞科,他們不捨得劇組及小朋友演員,飾演老師的Stanley跟小朋友有較多對手戲,他笑說:「我成日問啲小朋友鍾意我定談善言多啲,我都屈咗幾個話鍾意我,要成日問佢哋,洗佢哋腦,所以我變咗佢哋嘅『世一(世界第一)』。」

 

Stanley與沈殷怡在劇中育有一名兒子。

Frankie在劇集煞科後便會投入演唱會綵排。

 

  Frankie早前宣布與舞蹈員女友分手,他說:「其實都無乜嘢㗎啦,(心情)都OK。」同場的沈殷怡跟Stanley演夫妻,但首集二人已離婚。早前她自爆欣賞Stanley隊友李駿傑(Jeremy),問到會否要求跟Jeremy合作?她尷尬笑指已落力主動爭取。另外,首度拍ViuTV劇集的敖嘉年表示認識了不少新朋友;早前與蔣家旻傳緋聞的他,坦言彼此不覺尷尬,平日亦不多聯絡。

 

敖嘉年首次拍ViuTV劇集,感覺新鮮。

 

轉載自: 晴報

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#MIRROR #邱士縉 #陳瑞輝
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share