加入最愛專欄  收藏文章 

2022-07-22

拍《I SWIM》與袁澧林唔過電 魏浚笙冀與偶像周星馳合作

  【晴報專訊】ViuTV熱播劇《I SWIM》明晚大結局,其中男主角魏浚笙(Jeffrey)飾演天才泳手余浪沖,除了大曬健碩身形,亦與袁澧林(Angela)有感情線。升呢「零死角男神」的Jeffrey,第一次擔正演出就獲觀眾一致好評,但他謙稱會繼續努力學習,好壞評論都照單全收,更希望將來有機會與偶像周星馳合作。

 

 

  《I SWIM》集合多位型男偶像演出,眾人在劇中大騷肌肉,上演連場激烈泳賽;魏浚笙在第二集更有一場甩褲戲,「露鳥」又露股,讓觀眾大飽眼福,話題十足。一眾男角在劇中狂曬「朱古力」,袁澧林卻比較密實,她坦言不敢穿比堅尼示人︰「一開始有啲怕醜,因為現場男仔比較多,泳衣又好少布,自己身材又唔係特別顯著,哈哈!」

 

袁澧林唔想搵靚仔拍拖

 

兩人難忘冬天拍攝落水戲,坦言呼吸都十分困難。(資料圖片)

Angela與Jeffrey這對熒幕情侶十分合襯。(資料圖片)

 

  除了熱血的比賽情節,Jeffrey與Angela純純的感情線,為劇集增添幾分青春氣息。兩人回想起一幕水中談情的鏡頭,雖然畫面十分浪漫,但他們憶述拍攝該場戲時多次NG,來回落水六次,足足花了兩至三個小時拍攝,十分辛苦。Jeffrey猶有餘悸說︰「工作人員都知我哋好凍、好辛苦,準備好薑茶…不過轉頭落水又凍過。好彩唔使講對白,因為我感覺到自己、劇組上下面容已經扭曲晒!」

 

Jeffrey已認定拍拖七年的經理人女友Evelyn為終身伴侶。(IG圖片)

 

  兩人初次合作,便飾演一對兩小無猜的戀人,Jeffrey不擔心女友會呷醋;Angela更坦白指Jeffrey不是她杯茶︰「我覺得佢好專一、太完美,因為佢同經理人(女友兼任經理人)喺熒幕前有種好穩定嘅感覺,無人埋到佢身,但我反而覺得佢咁嘅條件會惹好多狂蜂浪蝶。我好怕麻煩,唔想搵個咁靚仔(拍拖),雖然我都鍾意靚仔,但佢有啲過激、太靚仔,一般靚仔都無得比!」

 

Jeffrey在劇中不慎「露鳥」,網民紛紛戲言想看「無格版」。(電視截圖)

 

  事實上,外界稱Jeffrey為「翻版陳冠希」,大讚他是「零死角男神」。Jeffrey喜獲大家稱讚,但他立志做一名出色演員,希望觀眾更留意他的演技。Jeffrey自言對流浪漢等反差較大的角色深感興趣︰「終點好遠,真係要謙卑學習,自滿就大鑊喇!(劇集播出後得到不少好評?)彈又好,讚又好,有評論就知下一次演戲應該點做。我係新演員,唔識得拿捏某啲位,但睇完評論,有用嘅就keep住,唔好嘅都會照單全收。」

 

好壞評論照單全收

 

  自稱是周星馳超級粉絲的Jeffrey,原來這次拍劇亦有向偶像借鏡,「其實我人生都係受周星馳影響,講嘢style有少少似,細細個就睇佢嘅電影,我都浸得幾深呀,哈哈!成日背佢啲對白,如果同朋友講起,對方無反應,就知佢一定無睇周星馳!」會否想與周星馳合作?Jeffrey表示︰「如果有生之年,有得向周星馳前輩學習,真係死而無憾!」

 

轉載自: 晴報

WoW WoW星期三:健康網購產品低至$99 (只限今天)► 立即行動

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#I SWIM #魏浚笙
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share