加入最愛專欄  收藏文章 

2022-07-27

下午開紅館騷胡楓趕返屋企過中秋

  【晴報專訊】胡楓(修哥)將於9月10日中秋節假紅館舉行《修哥90迎金秋無限楓騷演唱會》,昨日修哥出席記招,獲好友Joe Junior、黃百鳴等到場支持。席上,司儀以「不可思議」形容修哥,意指修哥雖非歌手,但以破香港紀錄的90歲高齡五踏紅館;而且個唱有超過21個主辦單位,成為紅館史上最多主辦單位的演唱會;加上修哥廣結人緣,個唱嘉賓至少有80位以上,將是紅館史上最多嘉賓之演唱會。

 

修哥希望每年都舉行演唱會。

 

  貼心的修哥指個唱在中秋節下午三時開始,好讓觀眾睇騷後回家慶中秋。問到子女、孫兒及曾孫會否上台一齊唱?修哥說︰「我要徵求佢哋意見,佢哋鍾意上台就一齊唱,就算佢哋唔上台,我都一樣咁開心。嘉賓係大會負責嘅,不過張家輝就係我搵,有次大家食飯,我就順便搵佢。」提到好友謝賢(四哥)的身體狀況,修哥指三星期前曾與四哥見面,當時對方相當精神︰「恭喜佢(奪影帝),為我哋呢啲長輩爭光。」

 

(左二起)陳欣健、黃百鳴及Joe Junior現身支持。

 

轉載自: 晴報

全新節目《說說心理話》原生家庭對成長有咩影響?改善溝通有計可施?► 即睇

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#胡楓 #修哥90迎金秋無限楓騷演唱會
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
雙幣交易
大國博弈
More
Share