加入最愛專欄  收藏文章 

2022-08-03

「5膠」短訊關心好友 岑珈其讓呂爵安調整心情

  【晴報專訊】男團MIRROR演唱會上周四發生嚴重意外,12子至今未有公開露面,成員呂爵安(Edan)拍攝的ViuTV暑期節目《膠戰SSP》亦盛傳延期播出。前晚「5膠」岑珈其、黃正宜(阿正)、魏浚笙(Jeffrey)、徐浩昌(肥腸)及劉沛蘅(Hillary)出席首映,齊聲力撑好友Edan,並指會留空間給對方調適心情。

 

岑珈其及阿正指「登神」被罵超無辜。

Edan(左)與《膠戰》拍檔超老友。(資料圖片)


  電影《緣路山旮旯》前晚舉行首映禮,男主角岑珈其獲《膠戰》好友黃正宜及魏浚笙等撑場,「6膠」獨欠呂爵安。有指原定本周六播出的《膠戰SSP》,因MIRROR個唱事故而被臨時抽起,珈其未知節目延期到何時,阿正則說:「香港天氣咁熱,12月都仲係暑假,節目押後少少都無問題。」

  可有關心Edan?珈其指大家有在「6膠」通訊群組中慰問:「Edan有回覆『OK!我無事』,我哋想留個空間畀佢調整心情。」肥腸則表示:「我哋有共識唔想打擾Edan,但都有話群組係佢嘅出口,有需要可以搵我哋傾偈。」另外,提到Edan與盧瀚霆(Anson Lo)遭網民批評繼續表演,珈其及阿正直指二人十分無辜,珈其說:「我哋有戴過耳機,明白喺舞台上(表演)有幾複雜,做乜都有人講,唔需要擺喺心度。」

 

(左起)肥腸、Jeffrey及Hillary祝願傷者盡快康復。


周國賢個唱少機關

 

周國賢不介意「坐住唱」開騷。


  另外,同場的周國賢(Endy)下月初舉行三場處男紅館個唱,康文署前晚公布轄下表演場地將暫停使用高空裝置,Endy說︰「其實唔止我,好多唔係音樂界嘅人都有影響…我自己未有好確定嘅計劃,但會盡量配合,務求安全。」他指個唱是四面台演出,表明機關不會太多︰「始終我唔係跳舞出身,我連記台位都有問題,所以都係以簡單為主。」

 

轉載自: 晴報

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#MIRROR #岑珈其 #呂爵安
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share