加入最愛專欄  收藏文章 

2022-08-09

主持新飲食節目 黎諾懿︰製作費貴過拍套劇

  【晴報專訊】由黎諾懿主持的無綫全新飲食節目《滿足的味道》,昨日於尖沙咀舉行記者會。諾懿強調節目製作認真,投放了大量時間及金錢,製作費比一部劇集更貴。

 

諾懿將在節目中下廚顯身手。

 

  《滿足的味道》將於下周一首播,主持黎諾懿將帶觀眾認識不同經典香港美食,包括具代表性的燒肉、燒賣、煲仔飯及雲吞麵等,並尋找當中的歷史故事;節目又邀得李家鼎(鼎爺)、米芝蓮星級名廚歐國強、「少年食神」林澄光等擔任嘉賓,陣容鼎盛。其中一集,諾懿深入屯門燒豬工場的地窖,介紹有半世紀歷史的燒豬爐,成為本港電視史上「入坑第一人」,認真厲害。

 

節目邀得飲食界多位名人任嘉賓,分量十足。

 

盼盡快不用隔離

 

  在節目中,諾懿凡事親力親為,他表示節目拍攝非常認真,因此製作需時,並解釋︰「今次節目著重『情』,主要介紹老店、即將結業嘅食店…節目用八個月時間先拍到六集,拍一集都要用八至十日,就連一滴油都想拍得靚,希望做到『望到都想食』。拍種稻米嘅過程拍足幾個月,之後拍埋收成就完喇,係好好嘅體驗。」諾懿又跟隨漁民出海捕野生黃花魚,他說︰「野生魚真係愈來愈少,相當珍貴,同時希望慢慢保育…拍呢個節目所用嘅時間同金錢,真係貴過拍一套劇!」

 

  另外,提到政府公布縮減外地返港隔離措施,改為「3+4」安排,諾懿非常贊成︰「最好唔使隔離啦!都困擾咗一段時間,遏抑咗兩年半,係時候要回復基本正常生活。」

 

轉載自: 晴報

全新etnet健康網購,送你【健骨維他命D3(1000IU)】乙樽(價值$108)► 立即行動!

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#滿足的味道 #黎諾懿
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share