加入最愛專欄  收藏文章 

2022-08-10

女歌迷嗌除褲 Tyson Yoshi怒睥後自責道歉

  【晴報專訊】歌手Tyson Yoshi(程浚彥)前晚舉行個唱尾場,除了繼續有歌迷獻bra外,更有人拋上一條紅色內褲,認真香艷。Tyson發生蝦碌事,先是忘記拉褲鏈,然後唱《Bae》時兩度未能入歌。他解釋指先前獻唱另一首歌時,有女歌迷大叫「除褲」,他忍不住怒睥對方,示意對方收聲;及後,他愈想愈內疚︰「後來唱《Bae》時係咁諗住呢件事,所以喺台上即時講出嚟,向嗰位粉絲道歉,如果我屈住喺心,成個騷都會炒。」

 

Tyson今次自資開演唱會,笑言有錢賺。

Tyson拾起粉絲拋上台的紅色內褲。

 

  Tyson前晚請來老友林家謙任嘉賓,Tyson以家謙的廣告對白問對方︰「好熱哩?」家謙回敬說︰「點解晚晚都有bra,你依家都要戴bra,但今晚(前晚)我就係你嘅bra,love you bro!」事後Tyson表示受MIRROR紅館事故影響,他的個唱取消了升降台和吊威也獻唱環節,「話無失望一定係假嘅,但無辦法,有得開騷就好開心。」日後會否投資更大型個唱,他笑說︰「唔好迫我諗,先畀我做一星期廢物,我好想食嘢。」

 

嘉賓林家謙發揮mean精本色。

 

轉載自: 晴報

全新etnet健康網購,送你【健骨維他命D3(1000IU)】乙樽(價值$108)► 立即行動!

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#Tyson Yoshi
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share