加入最愛專欄  收藏文章 

2022-08-23

Lucy媽笑囡囡「廟街流鶯」 林芊妤挺對方 ︰一時口快

   【晴報專訊】李璨琛太太梁志瑩(Lucy媽)日前取笑囡囡李元元(Lucy)是「廟街流鶯」,被不少網民批評;同樣經常在社交網分享兒子翟德彥(伯伯)生活點滴的林芊妤(Coffee),昨日力撐Lucy媽只是一時口快,形容對方跟自己一樣「癲癲得得」。

 

Coffee感激出手相助的貨車司機。

 

  林芊妤昨日到電台接受訪問,但卻姍姍來遲,原來她在停車場發生小意外,幸好有驚無險。她無奈道︰「我已經預早咗半個鐘出門口,但去到停車場發現啲位好窄,轉彎時仲刮花咗架車。咁啱後面有架貨車,我即刻向個司機求救,司機話呢個停車場係『地獄停車場』,後尾佢幫我扭番好架車,真係好感激佢。」Coffee笑指自己逃離該停車場後,腦袋一片空白,更曾打算棄車而逃。

 

認拍片收6位數

 

Lucy媽經常在社交網分享囡囡的生活點滴。(資料圖片)

 

  另外,提到梁志瑩早前形容女兒是「廟街流鶯」,Coffee表示︰「其實Lucy媽都係講下笑,一時口快,佢唔係有心笑自己個女,但我覺得網民又唔係無道理;呢件事無話對與錯,我係比較開得玩笑嘅人,唔覺得係咩大問題。」Coffee再力撐對方說︰「Lucy媽好似我一樣咁『癲癲得得』,可能有時講嘢無諗得太深層,亦無諗過其他人反應,或者佢都唔介意,所以都明白嘅。(寫關於伯伯嘅嘢,會特別留意字眼?)我都係有嗰句講嗰句,我夠話佢係伯伯啦,呢句都有攻擊性㗎。佢有時都會問我點解叫佢伯伯,我話『因為你啲行為好似阿伯。』」Coffee又坦承曾與Lucy媽相約聚會,惟因疫情而不了了之。

 

Coffee在兒子伯伯兩歲時,已關掉他的個人IG,不希望他有優越感。(資料圖片)

 

  至於身為人氣KOL的Coffee,有傳她拍一段片便有六位數收入,她對此直認不諱︰「呢七年嚟自己不停打理事業,我唔係亂接job嘅人,廣告量都少,遇到好嘅產品先會推介,同埋好多時我都係自己拍片、做後期,所以我覺得自己係值呢個價。」

 

轉載自: 晴報

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#李璨琛 #梁志瑩 #林芊妤 #廟街流鶯
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share