加入最愛專欄  收藏文章 

2022-09-14

馮盈盈首次上《獎門人》做足準備 林敏驄失控爆粗玩謝曾志偉

  【晴報專訊】曾志偉前晚率領錢嘉樂、林敏驄(阿驄)、馮盈盈、黃婧靈(波波)、杜穎珊及郭柏妍等錄影《開心無敵獎門人》。愛整蠱嘉賓的阿驄,今次都不例外,連「獎門人」曾志偉都不放過。首次上《獎門人》的盈盈,笑言是夢想成真,事前更做足準備。

 

志偉同阿驄在節目中互窒,相當搞笑。

 

  節目開始,曾志偉介紹林敏驄出場時,笑他戴墨鏡似導盲犬,阿驄即還擊問志偉為何不扮女人,取笑對方扮卡通人物「安妮亞」狂惹負評。阿驄全晚搞搞震,不時口花花撩女嘉賓,連「獎老」吳嘉儀都不放過,捉實對方一起擺甫士。之後阿驄更大膽在志偉面前做粗口口形,即被志偉掌摑,阿驄抵死解釋︰「我話我係雕刻家,準備雕個梨。」志偉同樣以粗口口形回敬,阿驄再疑似爆粗,場面一度失控。

 

馮盈盈怕遇林敏驄

 

盈盈期待已久上《獎門人》玩遊戲。

 

  馮盈盈與黃婧靈同樣首次參與《獎門人》錄影,盈盈坦言終於夢想成真,「我最期待就係玩『超級無敵馬拉松』,本身記性都幾好嘅,亦都準備好點樣玩,偏偏計漏咗林敏驄,其實都真係好驚佢!」另外,一眾女藝人玩遊戲毫不錫身,身穿露腰上衣及熱褲的杜穎珊無懼走光,做出倒豎蔥、拱橋和擘腿等動作,對手江美儀見狀忍不住揶揄︰「我都唔明白你做乜,成日坐地又擘髀。」郭柏妍投入玩遊戲時亦不慎走光,相當搏命。

 

(左起) 羅毓儀、黃嘉雯、林敏驄、江美儀、郭柏妍及鄧智堅組成「下流上車族」錄影《獎門人》。

轉載自: 晴報

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#曾志偉 #林敏驄 #馮盈盈
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share