加入最愛專欄  收藏文章 

2022-09-16

擔心助手言論影響洪嘉豪 MC強調兄弟情不變

  【晴報專訊】MC張天賦跟同屬華納唱片的洪嘉豪(Kaho)經常合作,早前兩人更合作舉行演唱會,惟完騷後是非不斷。MC助手Yee Yee在社交網怒轟Kaho粉絲的應援棒是「製造垃圾」,又疑斥Kaho歌曲沉悶,及後又發文澄清MC加入華納同Kaho無關。助手惹火言論連日發酵,昨日MC出席公開活動急為事件降溫。

 

MC透露正努力增磅增肌,目標增十磅。

 

  MC張天賦昨日出席珠寶品牌活動,助手Yee Yee未有現身。對於Yee Yee連番狙擊洪嘉豪,MC即維護兄弟︰「我唔覺得佢啲歌悶,我好鍾意,至於應援物方面就唔輪到我畀意見。」MC坦言擔心事件令雙方粉絲不和,又表示︰「梗係唔想見到咁嘅情況,好難得樂壇百花齊放,唔想因為呢啲事唔開心。」

 

否認助手代發聲

 

洪嘉豪與MC早前合作開騷,MC私人助手Yee Yee在場打點。(IG圖片)

 

  MC指Yee Yee是其私人助手,負責處理他的大小事務。問到Yee Yee是否代他發聲?MC即否認︰「我唔會講呢啲說話,Kaho係我好兄弟,佢(Yee Yee)嘅言論唔代表我。(Yee Yee言論令你尷尬?)我最擔心係Kaho,有同佢傾過,知道對佢無太大影響,我著重係我哋嘅兄弟情。(會唔會叫助手慎言?)呢方面係公司責任。」雖然MC指Yee Yee不能代他發聲,但就澄清並非Kaho為他穿針引線入華納。

 

轉載自: 晴報

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#MC張天賦 #洪嘉豪
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share