加入最愛專欄  收藏文章 

2022-10-18

最冧陳瀅演「阿寶」 方力申有想過追回鄧麗欣

  【晴報專訊】42歲方力申(小方)懂得投資及收藏過千件藝術品,有指身家逾億。一直與家人同住的小方在圈中出名孝順,形象正面,被封為「筍盤」。與鄧麗欣(Stephy)分手五年,仍然未能脫單,他坦言有想過追回前度,更大爆經常被朋友催復合。

 

 

  單身五年的方力申,當年與鄧麗欣被塑造成螢幕情侶,日久生情成為戀人,漸漸被視為娛樂圈一對金童玉女。不過拍拖10年,最後哭著宣布分手,童話夢碎。

 

小方和Stephy當年合作無間,更戲假情真。(資料圖片)

 

  旁人覺得是遺憾,「翻撻」之聲此起彼落,小方沒好氣地說︰「好多朋友打賭啦…賭復合嘅多不勝數,佢哋講埋下注幾多錢,講幾多年後(復合)。呢幾年有無諗過同前度喺番埋一齊?有諗過嘅,其實唔止我啦,每一對情侶分開,如果認真過嘅,初時一定覺得可惜…最後放低咗,諗起嘅都係好美好嘅回憶。有可惜、有遺憾,但雙方都要move on(繼續前行)。」

 

無想過單身5年之久

 

小方在劇中與陳瀅甜蜜咀嘴。(影片截圖)

 

  年過40歲的小方,學人玩交友App,卻「無人吼」,「其實我又唔係好想拍拖,只係想遇到一個互相欣賞嘅人,無諗過自己咁耐都無拖拍。」說罷掏出紙巾作狀抹眼淚。失去了「第一代阿寶」,今年拍《美麗戰場》又遇上了阿寶(陳瀅飾);之前亦曾與不同「阿寶」合作,包括王菀之及佘詩曼。他說︰「咁多個阿寶入面,我最鍾意邊個?我依家就梗係答陳瀅呢個阿寶啦!其實我哋識咗好耐,由朋友到一齊工作,感覺都幾得意。」口說不會把不同年代的阿寶作比較,但他又笑笑口說︰「問我邊個好錫啲?你咁絕嘅,我係專業演員點會諗邊個好錫啲?無諗呢啲嘢嘅。」

 

轉頭小方卻狠狠地把陳瀅摔落梳化,事後被女方投訴太大力。(影片截圖)

 

孝順父母驚被雷劈

 

小方於《美麗戰場》中飾演富家子,現實中亦是書香世代出身。(影片截圖)

 

  在《美麗戰場》中,小方飾演的龐振宇指著父親龐國棟(姜大衞飾)破口大罵,但現實中,小方堅持負起做大仔要照顧家人的責任,盡量每日與家人食早餐。人無完美,他也自覺有不足,「對住父母,有時講嘢語氣唔好,真係聽到雷聲,只係未劈落嚟咋!」被父母當面訓斥後,自此自我檢討,更珍惜與家人相處的時光。

 

小方是圈中模範孝子,他笑指因為怕被雷劈。

 

轉載自: 晴報

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#方力申 #陳瀅 #鄧麗欣
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share