加入最愛專欄  收藏文章 

2022-10-31

尾場開騷前突然失聲 蔡一傑飛車入院打開聲針

  【晴報專訊】草蜢一連四場《RE︰GRASSHOPPER草蜢演唱會2022》前晚圓滿落幕,三子在尾場更落力載歌載舞,超過100分鐘連場勁歌熱舞,全場high爆。蔡一智在鳴謝時有感而發︰「我哋要多謝師傅梅艷芳,我知佢今晚(前晚)有嚟睇,我哋三個每次開演唱會,都係送畀佢,我哋唔會忘本,一定要做到最好,唔可以失禮師傅。」

 

草蜢開香檳慶祝完成演唱會。

蔡一傑因擔心失場會令粉絲失望,說時不禁落淚。

 

  至於蔡一傑自爆開騷前突然失聲,他哽咽說︰「剛才黃昏六點左右,我失咗聲,我好驚唱唔到…我即刻打畀醫生,跟住入醫院打針,(聲線)變番嚟見你哋,多謝歌迷畀我嘅力量,多謝你哋一直支持草蜢。」忍不住流下男兒淚的傑仔,最後與哥哥阿智及好拍檔蘇志威合唱《我們》,為演唱會畫上完美句號。昨日,傑仔上載入院時左手「種豆」的相片,並留言︰「在我生命裏做任何事情就是要專業,盡量完美,不可以對支持你嘅人失望。」

 

蔡一傑前晚開騷前入院打開聲針。(IG圖片)

 

轉載自: 晴報

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#草蜢 #演唱會 #蔡一傑 #失聲
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share