加入最愛專欄  收藏文章 

2022-11-09

與前夫吳君祥仍是朋友 江美儀靜待另一半︰唔一定要再婚

  【晴報專訊】江美儀在台慶劇《下流上車族》中與林敏驄飾演夫婦,劇中「憶樓成狂」的她不惜一切要上樓,更因此與阿驄鬧婚變,美好家庭或會破碎。現實中,美儀與前夫、吳君如胞弟吳君祥分開多時,她自言目前感情生活空白,靜待真命天子出現;她享受自由,笑言若遇上另一半,也會為彼此留有足夠私人空間。

 

 

  在《下流上車族》中,江美儀與林敏驄「落錯車」賣樓,結果二人為了再上車出盡法寶。美儀笑言現實中投資買樓幸無失手,「因為阿媽投資有眼光,層樓仲供緊,供好少但就升值好多,我哋十幾年前買,當年300幾萬,依家已經唔止呢個價。」提到投資股票,美儀肉赤道︰「嘩,呢輪跌到呢,我真係『吓』咗出嚟,跌到一半都無,經紀日日send短訊畀我都唔想睇,其實我都係諗住當儲錢,起碼叫做有息收…」她唯一的投資心得,就是靠阿媽,「我只係一個藝術家,對呢啲嘢好白痴,都係靠阿媽幫我買賣,講真又唔係好多錢,由得佢幫我搞。」

 

 

獲林敏驄封「助攻王」

 

美儀與吳君祥愛情長跑多年,離婚後仍關係友好。(資料圖片)

 

  投資有媽媽代勞,感情方面則要靠自己。18年,美儀宣布與吳君祥已分開兩年,誰知男方父親夏春秋驚爆二人是離婚而非分手。目前單身的美儀,坦言食飯行街的朋友很多,但沒有可發展的對象。「我信李居明師傅所講,出年我啲嘢就會嚟,依家靜待佳音。(想真命天子快點出現?)當然有時返屋企,一個人食飯對住電視機,如果有人講下嘢都幾好;但呢啲嘢有正有負,多個人又會多啲嘢顧慮,例如要諗去邊度食飯。依家我好自由,唔需要向任何人交代,就算第時識到另一半,唔會話要一齊住或結婚,最好各自各生活,約出嚟見面或去旅行。」上一段婚姻,沒有為她留下陰影,「決定得離婚又過咗咁耐,已經放開咗。我哋仲係朋友,耐唔耐有傾偈,又唔係仇人!」

 

美儀笑言「搞得掂」麻煩的林敏驄,已值得贏螢幕情侶獎。

 

  Mr. Right尚未出現,但美儀在工作上「艷福不淺」,曾跟馬國明、苗僑偉及劉松仁等不同性格的男星搭檔。她說︰「同每個合作都舒服,靚仔就已經歎過馬國明,依家要諗嘅係戲路,當然劇情最好係講姊弟戀,有個小鮮肉對手。」今次與林敏驄合作,她笑言對方也有難頂的時候,「佢都係個藝術家,好自我中心,有佢嘅缺點同優點,正如我都一樣。合作要睇大家嘅凹凸位,我做嘢好緊張,佢就滋油淡定,可以緩和番我嘅急,好在大家識英雄重英雄,互相尊重。講真出嚟嘅火花幾好,係佢有時玩得太癲我會鬧佢。」阿驄首度拍劇,已獲觀眾推舉做視帝,美儀笑說︰「驄哥叫我『助攻王』,專係幫人達成目標,我覺得幾好吖,如果個個搵我都達成效果,我都佔有一席位。」至於是否想憑《下》劇贏視后,她表示言之尚早,「我最想攞最佳劇集,或者同驄哥攞最合拍熒幕情侶獎,因為咁麻煩嘅人我都搞得掂,覺得自己好叻,哈哈!」

 

Keep Fit穿性感內衣

 

美儀在鏡頭前只穿上胸圍,大騷白滑肌膚及fit爆身材。(網上截圖)

閒時美儀相約鮑起靜行山,保持運動習慣。(IG圖片)

 

  除了阿驄表現獲讚,美儀在劇中穿上性感內衣曬身材,令人眼前一亮。「老實講呢幾年如果唔係有運動,叫我着番件黑絲都未必敢,自己照鏡都啃自己唔落,好似驄哥話齋『唔好影響市容』。」她表示每周都會去行山或跑步,「但會盡量路程短兼慢跑,以前跑程長又快,個人消耗得太勁,一時間好難補充番,因為體能已經唔同後生仔。」至於飲食方面,她說︰「依家食全素,又會日日喺屋企拉筋。但食素可能爭少少蛋白質,所以會食番多啲。現時為止覺得自己OK,之前食半素四、五年,效果唔錯,血壓仲靚過之前食肉嗰陣。(以往有煙酒習慣?)(煙)無食好耐,開心酒就久唔久飲一、兩杯。」

 

轉載自: 晴報

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#健康小tips #江美儀 #下流上車族 #吳君祥
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share