加入最愛專欄  收藏文章 

2022-11-14

閒時隨周潤發學慢跑 鮑起靜樂做銀髮族︰心態唔可以老

  【晴報專訊】貴為金像影后的鮑起靜,在上周五晚(11日)大結局的《下流上車族》中飾演麻煩獨居老人Emma婆婆,角色寂寞及渴望家人關愛的心情,反映社會上老人抑鬱的問題。現年72歲的鮑姐,依然容光煥發、朝氣勃勃,拍戲以外,閒時鑽研演技,或行山慢跑,她笑言雖然老了,但心態不能老,要在能力範圍內活得充實,才能安享晚年。

 

 

  鮑起靜在《下流上車族》中與林敏驄及江美儀合作,提到首次拍劇的阿驄,鮑姐笑指對方經常爆肚:「阿驄唔睇劇本,好多即興嘢,美儀下下都回到佢,雖然我無美儀咁勁,但拍拍下都得,好多意想不到嘅效果出嚟,無論笑同喊,都有啲嘢撞到出嚟。」向來予人輕浮感覺的阿驄,拍攝時令鮑姐相當意外:「以為阿驄成日搞笑,都會覺得佢拍唔拍到喊戲或者感情戲?但原來佢拍到,有場戲講到佢同美儀激動到要離婚,我見佢咁慘就勸佢,我身為一個媽媽嘅心情,見到個仔咁痛苦,一下子悲從中來,但講講下兩個人一齊喊,其實劇本原本無,但出嚟效果好好。」

 

在《下流上車族》與江美儀及林敏驄合作,鮑姐笑指阿驄經常「爆肚」。(《晴報》圖片)

 

尋找興趣為生命「保鮮」

 

  《下》劇中的Emma婆婆是獨居老人,親生仔及愛犬不在身邊,令她倍感寂寞,反映社會上不少老人家面對的難題。踏入銀髮族的鮑姐,雖然臉上有歲月痕迹,但依然容光煥發,她又經常哈哈大笑,旁人都感受到她的喜樂,沒有絲毫年老欷歔的感覺。「一個人年輕時,可能會擔心自己老咗會點,但老咗就會坦然面對。我覺得老人家唔係唔認老,係要認老,知道自己70幾歲,就要諗自己點樣可以活得好?係咪下下都要人照顧你先?好似『老咗唔可以咁做』呢啲,千祈唔好咁諗呀!心態唔能夠老,喺你能力範圍內,身體無乜疾病嘅話,可以去做嘢或者做義工。唔使好似我哋咁樣拍戲,但都可以做下義工,關心下身邊人,令自己生活充實,咁樣過晚年會好啲。」

 

鮑姐跟隨周潤發(右)學習慢跑,結果跑出興趣。(FB圖片)

 

  活得積極、尋找興趣來建立生活寄託,鮑姐令自己的人生變得豐盛,想到就做,隨心又隨意。「我唔使做嘢時都好忙,不斷睇戲,身為演員要不斷吸收新演技、新嘅做戲feel(感覺),要睇好多戲不斷學習。我會提醒自己,演戲創作天地無限,Emma婆婆其實有好多演法,自己揀一個去做,當中有好多學問。其實一般老人家可以搵自己喜愛嘅事,好似睇書、交朋友、打麻將,搵出生活情趣,生活先有快樂。」鮑姐亦找到自己的興趣,令生命「保鮮」:「我以前唔做運動㗎,但跟咗發哥(周潤發)學慢跑,我就愛上咗,每日郁下跑下。跑步未必身體好,但搵到生命意義,會熱愛生命。呢啲要自己尋找,自尋快樂,唔可以自尋煩惱。我有好多樂趣,但唔會有太多計劃,隨遇而安,無工作就休息,同朋友開心咁過,就係咁簡單。」

 

放手讓子女獨立

 

鮑姐與丈夫方平享受生活,心態仍然年輕。(FB圖片)

 

  鮑姐與丈夫方平育有一女方之樺,女兒16歲時已到英國讀書及定居,並組織自己家庭。劇中的Emma婆婆想跟兒子去日本生活,但現實中的鮑姐耍手擰頭,不願去英國生活︰「從來無諗過離開香港,老人家嘅事,年輕人未必明白。好似Emma婆婆咁,以為日本好好,真係傻傻地,千祈唔好諗呢啲,無一個地方,會比喺你生長嘅地方過餘生更好。」縱使分隔千里,一家人每天靠視像見面,有時為了見兩名孫兒,兩老甘願捱夜。鮑姐笑說︰「因為時差,有時我哋夜啲瞓,就可以睇到啲孫食晚飯、放學。啲小朋友放假好忙,學游水、學中文,好忙碌㗎!」疫情所限,一家已沒見三年多,鮑姐計劃下月飛倫敦見心肝寶貝們。

 

鮑姐女兒一家在英國生活,但鮑姐無意移居當地。(FB圖片)

 

  對於獨生女兒,鮑姐以開放及信任的態度讓女兒成長,見女兒長大後持家有道,也倍感安慰︰「我好驕傲㗎,我個女喺英國好唔容易,所有嘢自己做,請唔到姐姐,要返工又湊兩個小朋友,接送返學放學,又要煮飯,好了不起!16歲前阿女乜都唔使做,有媽咪照顧,我估佢初初去到連水都唔識煲。佢喺英國慢慢成長,依家做一家之主,覺得佢叻過我。」鮑姐引用Emma婆婆的例子,Emma婆婆因兒子移民日本而大發雷霆,但鮑姐覺得老人家要支持和體諒年輕人︰「仔女大咗有自己新生活,有佢哋自己新天地、生活圈子同家庭,我哋只能夠祝福、探訪、默默支持佢。」

 

劇中,Emma婆婆嬲兒子移民日本,現實中的鮑姐則認為老人家要體諒年輕人。

 

轉載自: 晴報

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#鮑起靜 #下流上車族 #銀髮族
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share