加入最愛專欄  收藏文章 

2022-11-24

與家人飛泰國奔喪 黃栢文銘記亡母嘉玲教誨

  【晴報專訊】著名粵語片紅星嘉玲本周一(21日)於泰國家中在睡夢中離世,享年87歲。嘉玲死訊公開後,意外揭露無綫綠葉演員黃栢文原來是其長子。黃栢文昨日早上與家人到機場,出發往泰國奔喪,一臉憂傷的他透露亡母的喪禮將採取佛教儀式,並會在廟宇誦經三日,之後再火化,骨灰將安葬在泰國。

 

黃栢文對媽咪嘉玲的離世非常悲傷。(受訪者提供)

 

  現年64歲的黃栢文,原來是嘉玲入行前與首任丈夫所生的長子。黃栢文出世不久父母便離異,他起初隨父親到外國居住,至八歲回港,先後跟嫲嫲、叔叔生活;嘉玲知悉後主動聯絡及相認,但為免影響工作,嘉玲一直未有對外公開他們的母子關係。而黃栢文與著名導演黃靖華(原名黃沙文)和填詞人黃偉文(Wyman)為堂兄弟,可說是演藝世家。

 

黃栢文昨日一早現身機場,準備飛往泰國奔喪。

 

  昨日早上十時許,黃栢文現身香港機場,準備飛往泰國奔喪,雖然有家人同行,但他獨自接受傳媒訪問。神情凝重的黃栢文哽咽表示至今心情仍未平復,但坦言有種放鬆感覺,「因為知道媽咪唔使再捱苦,佢呼吸都好困難,差唔多每日都要醫護人員處理佢嘅呼吸問題,幫佢順番條氣,見到佢好辛苦,希望媽咪一路好走。(阿女一齊過去?)佢哋都喺度,我個女一直都好錫嫲嫲,知道嫲嫲走咗,佢喊咗兩日。」談到與亡母的難忘回憶,黃栢文說:「同佢一齊嘅每一分、每一秒都難忘,往後呢段日子,我哋每次講番同媽咪嘅往事同相處,都會係家庭聚會嘅話題。(媽咪哪句教誨讓你銘記於心?)佢話做人最緊要真,呢句說話係佢由細到大畀我嘅教誨。」

 

悲從中來一度哽咽

 

  而黃栢文日前接受《無綫娛樂新聞報道》電話訪問,透露上月收到妹妹來電,得知媽咪情況不樂觀,他即全家去泰國見媽咪。他說:「佢見到我哋精神番好多,因為疫情,我哋無見兩年幾,只係電話溝通。但電話傾偈都辛苦,因為佢唞唔到氣,要估佢講咩。記得我離開泰國當日,佢好唔捨得我走,拉住我隻手,我同佢講『好快返嚟見你㗎喇!』佢先放開手,估唔到咁快…佢好多嘢想同我講,但講唔到,惟有我講多幾句。」說時黃栢文悲從中來,一度哽咽。

 

黃栢文昔日帶年幼女兒與母親嘉玲相聚。(受訪者提供)

 

年輕時的嘉玲明艷照人。(電視截圖)

 

嘉玲與丈夫跟契女郭秀雲關係密切,猶如家人。(受訪者提供)

轉載自: 晴報

WoW WoW星期三:健康網購產品低至$99 (只限今天)► 立即行動

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#黃栢文 #嘉玲 #離世
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share