加入最愛專欄  收藏文章 

2022-11-24

押注「亞視幫」揚威台慶頒獎禮 鮑起靜撑陳展鵬江美儀封帝后

  【晴報專訊】鮑起靜(鮑姐)憑《下流上車族》力爭台慶頒獎禮最佳女主角,不過她昨日謙稱自己是老人家,得獎機會微,反而睇好江美儀封視后;鮑姐更自言是《超能使者》粉絲,坦承偏心陳展鵬多過《下》劇拍檔林敏驄,所以希望展鵬封帝,「我多多少少都偏心亞視幫!」

 

鮑姐非常喜歡《超能使者》,認為該劇是《下流上車族》的最大對手。

 

  鮑起靜及蔣家旻等昨日出席劇集《仁濟心》記者會,原定到場的袁偉豪臨時以有事為由缺席,未知是否避免回應他批評傳媒報道錯重點,以及《愛‧回家之開心速遞》劇情疑向他抽水一事。

 

  至於鮑姐昨日談及視后之爭時笑說:「好榮幸,不過我嘅信心畀晒江美儀,希望佢贏視后。」鮑姐早年已奪金像影后,若贏視后便稱霸影視圈,但她未戰先認輸︰「我覺得老人家機會唔大。(想跟林敏驄封帝后?)如果同佢一齊攞,大家會喺台上見到佢蝦我!」

 

鮑姐睇好「新抱」江美儀首奪視后。

 

讚《超能使者》唐詩詠出色

 

  鮑姐又向《超能使者》大派高帽︰「陳展鵬今次有突破,我都鍾意睇《超》劇,佢同陳山聰、唐詩詠都揮灑自如,我覺得詩詠個角色Q姨好得喎。(《超》劇好大威脅?)係,不過唔使驚,全部都係我嘅仔女。(最佳男主角撑陳展鵬定林敏驄?)咁要左手同右手猜包剪揼。(偏心想亞視幫封帝后?)多多少少都有,我話無,你哋都唔信。」

 

袁偉豪昨日缺席,大會僅播出他在《仁濟心》的演出片段。

 

轉載自: 晴報

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#鮑起靜 #江美儀 #陳展鵬
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share