加入最愛專欄  收藏文章 

2022-11-28

感激鮑起靜睇好奪視帝 陳展鵬投自己一票

  【晴報專訊】台慶劇集《超能使者》本周進入結局篇,劇中男主角陳展鵬的演技備受讚賞,連前輩鮑起靜也公開大讚他演得好,更睇好他成為今屆視帝。展鵬多謝鮑姐讚賞外,又透露聽太太單文柔話,今年會投自己一票。

 

陳展鵬表示有留意網民對《超能使者》的評論。

 

  昨日陳展鵬、陳山聰及劉穎鏇等出席《超能使者》宣傳活動,陳展鵬憑該劇角逐視帝,鮑起靜日前公開力撑同為「亞視幫」的展鵬。對此他表示︰「佢係我阿媽吖嘛!之前我哋都有互相祝賀,其實江美儀同鮑姐都演得好好。鮑姐係大前輩,得到佢嘅祝福係雙倍開心同感恩。」至於最佳女主角,他又會投給誰呢?展鵬一臉為難表示︰「手掌係肉手背又係肉,好難揀一個,不過我哋今年可以投三票,我會投畀鮑姐、美儀同埋唐詩詠。」

 

  至於視帝方面,展鵬透露太太單文柔落力向親戚朋友拉票,又代他回覆粉絲留言,比他還着緊,「以前我好少投票畀自己,但老婆話我都唔投自己一票,會辜負大家對我嘅支持,所以我今年投畀山聰、袁偉豪同我自己。」

 

陳山聰15項提名破個人紀錄

 

  此外,陳山聰憑三套劇爭視帝,共獲15個提名,山聰表示十分驚喜︰「其實有五個提名已經好感恩,今次絕對成為個人紀錄,相信將來都打破唔到。」提到他在《十八年後的終極告白2.0》表現出色卻未有提名視帝,會否感到失望?山聰表示︰「或者公司想畀機會我攞多次男配角呢,其實無提名都唔代表做得唔好。」

 

陳山聰和劉穎鏇這對CP甚受歡迎。

 

轉載自: 晴報

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#超能使者 #陳展鵬
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share