加入最愛專欄  收藏文章 

2022-12-02

入行12年處女開騷 吳若希恨與許廷鏗胡鴻鈞同台

  【晴報專訊】吳若希(Jinny)將於本月11日假旺角麥花臣場館舉行入行首個演唱會,為了紀念這個重要時刻,Jinny邀請許廷鏗和胡鴻鈞任嘉賓,形容二人是她歌唱生涯中最重要的人物,有意撮合二人破冰同台合唱。

 

Jinny今年10月在廣州舉行了三場演唱會。(資料圖片)


  歌手出身的吳若希,14年憑劇集《使徒行者》片尾曲《越難越愛》唱到街知巷聞,被稱為洗腦神曲。17年,Jinny在當紅之時與圈外男友何兆鴻(Alex)結婚生女,三年後再誕細仔。入行12年今年終於舉行首個演唱會,Jinny表示︰「好多人問我點解唔喺最好嘅時機開騷,因為我每次上台都好驚青,連揸咪都手震,依家終於克服咗喇。」

 

許廷鏗、吳若希和胡鴻鈞以前經常三人行。(資料圖片)


  這次處女開騷,Jinny透露邀請了舊唱片公司戰友許廷鏗和胡鴻鈞,「呢個係我哋當年嘅承諾,邊個開騷就幫對方做嘉賓,佢哋陪住我長大,陪我度過好多難關。」不過許廷鏗和胡鴻鈞友情不再,近年沒有任何交集,Jinny避談兩男不和傳聞,「佢哋喺我心目中嘅地位好重要,(佢哋反面?)大家各有各忙。(已經答應做嘉賓?)要睇佢哋工作安排,等緊回覆。(靠你幫佢哋破冰?)是但一個嚟到我都好開心,當然最希望我哋三個可以重聚。」

老公仔女到場支持

 

老公Alex和一對寶貝仔女都會去捧場。(資料圖片)


  另外,Jinny透露老公Alex十分支持她開騷,但她拒絕夫妻檔上台合唱。「佢只係鍾意聽我啲歌,但唱歌就鍾意唱羅文、甄妮啲歌,仲要唱得唔好聽。」一對子女屆時亦會到場支持媽媽,但由於翌日要上學,Jinny下令兩姊弟當晚九時便要回家休息。

 

轉載自: 晴報

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#吳若希 #演唱會 #許廷鏗 #胡鴻鈞
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share