加入最愛專欄  收藏文章 

2022-12-09

開騷前推新MV造勢 陳奕迅吊威也險腦充血

  【晴報專訊】陳奕迅(Eason)的25場紅館演唱會將於今晚開鑼,新歌《人啊人》MV於昨晚發布,為個唱造勢。今次Eason為MV犧牲不少,除了要吊威也吊足三小時,令他腦充血見暈,拍攝另一鏡頭時更要被黑色漿照頭淋。他說︰「黑漿流咗入眼好似有層霧咁,似鱷魚眼睛咁灰灰地。」

 

Eason為MV吊威也耍「輕功」,令他苦不堪言。

 


  陳奕迅新歌《人啊人》由林家謙作曲、周耀輝填詞、李榮浩編曲,MV則由金像新晉導演陳健朗執導。MV用上超多CG及試驗性特技,並花了近20小時拍攝。拍攝時,Eason單是吊威也,便吊足三小時,令他大感辛苦︰「唔係講吊得耐唔耐,而係因為我始終無受過訓練,好多動作都係靠核心肌群發力。但我唔夠力,所以成日喺半空中就自動後空翻,hold唔到好耐。」他坦言吊威也太久,有點腦充血見頭暈的感覺︰「其實我唔知拍緊咩,好耐無試過咁樣拍MV,但我信導演阿朗,我哋傾過幾次,佢個腦好闊,有好多唔同諗法,所以佢叫我做咩就做咩。」

自嘲淋黑漿似鱷魚

 

Eason被淋足五次黑漿致眼睛不適,幸好效果夠震撼。


  MV中,Eason被黑漿照頭淋,他笑說:「淋落嚟嘅漿,似芝麻糊混合類似小朋友口水膠質感嘅嘢,導演話食得嘅。但因為一淋咗就無晒粧頭,所以呢部分留到半夜先拍,淋咗四、五次。我淨係覺得凍,同好似變咗條鱷魚咁,因為黑漿流咗入眼好似有層霧,似鱷魚眼睛咁灰灰地,但都幾好玩。」另外,Eason表示開騷前已甚少出街,以免染病︰「大家咁支持演唱會,啲飛賣得咁好,我都有壓力㗎,演唱會始終係一件好大嘅事,驚唔知做得好唔好,不過身邊或街上朋友都畀好多鼓勵我。」

 

Eason笑言在街上經常遇途人投訴撲飛失敗。(影片截圖)

 

轉載自: 晴報

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#陳奕迅 #MV #吊威也
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
雙幣交易
財政預算案2024-25
More
Share