加入最愛專欄  收藏文章 

2022-12-20

練成「神級EQ」面對抨擊 千嬅冧歌迷︰你哋係我嘅止痛藥水

  【晴報專訊】楊千嬅一連兩場《MIRIAM YEUNG B minor MUSIC LIVE 2022》前晚圓滿落幕,騷前飽受輿論壓力的千嬅,前晚在台上感性訴心聲,坦言決定返港開騷前,已做好心理調節;但談到父親因擔心她壓力爆煲而難過時,千嬅即忍不住哽咽,她自認已擁有神級EQ,就算面對網民抨擊,也選擇去面對。

 

 

  前晚尾場個唱上,千嬅老公丁子高、兒子Torres及奶奶捧場,劇集《多功能老婆》的拍檔陳煒、朱晨麗及黃浩然等亦到場欣賞。千嬅獻唱《野孩子》時,再次向觀眾訴心聲,直言走到這一步比想像中難,又自嘲已「過期」,不知道何時會再開騷。千嬅自言今次開演唱會是她的個人選擇,會以最大勇氣面對結果,她強調︰「我好好,大家唔使擔心我。」

 

千嬅自嘲已「過期」,不知何時會再開騷。

 

自嘲過期感激粉絲掌聲

 

  千嬅提到身邊有很愛惜自己的家人朋友,當講到最擔心自己的爸爸時,她忍不住流淚說︰「雖然喺人面前我好硬淨,但感受到父母嘅擔心,佢哋又唔敢問,所以我想話畀大家知,我會努力繼續做好自己,多謝每一位入場嘅朋友,你哋嘅掌聲特別有意義,呢兩場我會記一世,要做大家最牽掛的一個女子。」到encore環節,千嬅落台與歌迷近距離接觸,唱完《姊妹》後現場亮燈,但歌迷不願離開;於是千嬅再度出場,笑指留低的歌迷是真愛,並脫下高踭鞋唱出《可惜我是水瓶座》及《一個人的童話》,她向歌迷高呼︰「你哋就係我嘅止痛藥水,I love you!」

 

千嬅encore時除鞋坐在台上唱歌。

 

  完騷後,提到音樂會被指銷情不理想,又撞正陳奕迅及黎明開騷,會否因外間輿論而壓力大增?千嬅坦言沒有,表示壓力是來自演出,「我決定返嚟開騷嘅時候,已經調節好心態,真心好想唱歌同表演畀大家睇,嗰啲(輿論)唔係重點,壓力留番喺表演水準上,會比較有意義。」為何提到爸爸如此大感觸?千嬅稱︰「佢噚日(前日)傳咗個信息畀我,話好開心見番我喺台上個樣,佢擔心我難過,其實我唔驚,我處理到,但身邊人擔心我難過,就令我最難過。」

 

面對輿論無壓力

 

  原來楊爸爸擔心女兒飽受輿論壓力,「但我同佢講,你個女EQ已經係神級,有基本消化能力,但父母都會擔心。爸爸平時唔會講咁多嘢,佢呢個鼓勵令我好感動。做仔女嘅,父母開心同健康最緊要,呢幾年我體會到除咗生死,無咩好介意。」對網民抨擊已百毒不侵?千嬅說:「人生有好、有唔好先至完整,唔可以淨係擁抱愛你或撑你嘅人,同時要接納挑戰你嘅人,先可以互相進步。」問她脫掉高踭鞋唱歌,是否又有喜?她笑言︰「咁唔係喜,係驚驚哋。我關節痛啫,chok到隻腳先除鞋。」

 

(左二起)劇集《多功能老婆》拍檔陳煒、朱晨麗及黃浩然結伴捧場。

 

千嬅感激家人支持,坦言父母的擔心令她很難過。(資料圖片)

 

千嬅音樂會撞正陳奕迅(右)的紅館騷,網民拿兩人的門票銷情作比較。(資料圖片)

 

 

轉載自: 晴報

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#楊千嬅 #演唱會
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share