加入最愛專欄  收藏文章 

2022-12-20

演唱會集合時裝騷 黎明稱來生做模特兒

  【晴報專訊】黎明(Leon)一連兩場的《Drive In Ultra︰LOVFINITY Vivienne Tam x Leon Lai Fashion Concert》前晚於中環海濱圓滿結束。表演嘉賓之一的王丹妮穿上Vivienne Tam最新一季時裝行catwalk,而Leon稱每次演出都有不同回憶,「今次有fashion show,唔知將來我有無機會行catwalk呢?一定有嘅,來生啦。模特兒上台係需要長時間訓練,無人唔辛苦嘅,最緊要開心。」

 

Leon為了今次演唱會,重新灌錄經典歌曲《那有一天不想你》。

 

  Leon透露歌迷送的禮物,他都會珍而重之,「第一場有個歌迷送咗個公仔畀我,發現少咗隻鞋,好彩之後搵得番。」期間,台下觀眾大叫Leon,他忽然感觸表示︰「你哋唔好講嘢住,頭先有霧吹過,我好似置身海中心,咩人都無,我會將呢個畫面記喺腦海中,預祝下次見你哋唔使再戴口罩啦。」台下報以熱烈掌聲。

 

黎明與大讚王丹妮(右)歌藝出色,又指Vivienne Tam保養得宜。

 

轉載自: 晴報

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#黎明 #演唱會
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share