加入最愛專欄  收藏文章 

2023-01-10

新年開3場紅館騷 MC張天賦望與亡父有連結

  【晴報專訊】MC張天賦將於本月20至22日,舉行首次個人紅館演唱會,門票火速售罄;MC的歌曲《記憶棉》、《小心地滑》等大受歡迎,加上剛奪叱咤男歌手銅獎,人氣一時無兩。演唱會以「This is MC」為題,顧名思義演唱會以MC的一切為核心,愛錫爸爸的他,相信演唱會跟亡父有所連結。

 

MC屆時預留紅館座位給亡父,相信對方在天上會看到他的努力。(網上圖片)<

 

  MC張天賦出道短短一年多,便推出多首hit歌,人氣急升的他吸納不少「賦二代(歌迷)」,令他乘勢踏上紅館舞台。「我出道前,一直以為只得紅館可以開騷,所以我覺得呢個係一個好夢幻嘅舞台,有機會喺紅館開演唱會,真係好意外、好驚喜。」MC歌曲出名難度高,不少樂迷都「自殺式」選唱其歌曲參加歌唱比賽,MC笑說︰「歌唱比賽嚟講,至今我未聽過人唱《小心地滑》,反而最多人唱《反對無效》或者《記憶棉》,其實開心嘅,佢哋用得呢首歌參賽,證明首歌有一定難度。」

 

出道僅一年多的MC(右),日前在叱咤頒獎禮奪得男歌手銅獎,十分厲害。(資料圖片)

 

歌曲難唱擔心無得唞

 

  不過,要連續三晚在紅館獻唱如此難度高的歌曲,絕非易事。MC說︰「《小心地滑》剛剛推出時係好開心,因為自己鍾意高難度或聲嘶力竭嗰種唱法,比較容易表達情感,但去到做騷,一睇個歌單,呢一部分全部都難唱,唔緊要,下個環節好啲?唔係喎,下一環節都係無得唞,唔緊要嘅,我會盡力!」雖然他有信心駕馭自己歌曲,但要唱足三場,加上跳舞,難免擔心體力能否支撑,所以他正積極努力跑步練氣,希望屆時以最佳狀態表演。不過,提到戒打機還是節食比較辛苦,MC毫不猶豫選擇戒打機,笑言比健身節食更慘,十足大細路。

 

  演唱會以「This is MC」為題,想必個唱內容也會與MC生命中最重要的亡父有關。「呢個騷圍繞核心係我,無論係我鍾意嘅曲風、我想講嘅信息、表現嘅態度,都同我好有關係,我相信演唱會會同爸爸有所連結。(怕不怕到時情緒失控?)我都擔心,所以盡我能力,將最好一面表現出嚟,有咩情緒留到完騷先爆。」每場騷面對過萬觀眾,MC表示如何感染大家,絕對是一門學問,「事前我會做少少準備,去諗點樣以說話同肢體講故事,更加說服到人,無論係感人或者好笑,我都要下苦功,唔係夠kai(傻)就得!」

 

希望觀眾着新衫睇騷

 

  MC的壞孩子形象,跟農曆新年傳統喜氣洋洋的感覺不太相襯,他笑言︰「暫時細節未有安排,雖然我唔太過節,但我鍾意新年,因為大家會開開心心買新衫,又有利市收,互相講祝賀說話,好鍾意呢個氣氛。希望大家着住新衫、同屋企人嚟睇我開騷,仲有袋住啲利市,順便就畀幾封我!可惜因為疫情,無得近距離接觸,可能到時我喺場外設一個專收利市嘅大箱。」

 

MC的演唱會海報大玩型格路線。(資料圖片)

 

 

轉載自: 晴報

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#MC張天賦 #演唱會
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share