加入最愛專欄  收藏文章 

2023-01-10

視帝陳山聰咀老婆放閃 視后江美儀感謝林敏驄

  【晴報專訊】《萬千星輝頒獎典禮2022》前晚圓滿結束,出爐視后江美儀及視帝陳山聰,獲粉絲在電視城外舉行慶功宴,又開香檳又切蛋糕。心情大靚的美儀笑談被林敏驄取笑似烏雞,更以德報怨指對方成就了《下流上車族》。首次封帝的山聰則心急趕返家見太太Apple,更拍片咀嘴放閃,家庭、事業兩得意。

 

美儀手執視后寶座和粉絲特製的獎座,難遮興奮心情。

 

  出爐視帝陳山聰獲粉絲送上香檳和蛋糕慶祝,他感謝大家對他不離不棄。山聰坦言得獎後腦海一片空白,「郭可盈望住我,但係又話有個『聰』字,我以為係驄哥(林敏驄),(終於等到?)可以話呢十年,幫過我嘅朋友、監製、支持我同畀信心我嘅人,呢個獎係話畀佢哋知無撑錯。呢個獎係代表步向成功,但我仲未成功仍需努力。」山聰前晚完成工作後趕返家與太太分享喜悅,在社交網分享片段,他說︰「其實我好想快啲返屋企,親自多謝老婆支持我。」隨即與太太咀嘴放閃。

 

山聰在電視城外與粉絲開香檳慶祝封帝。

 

山聰凌晨時分收工,趕返家與太太Apple咀嘴放閃。(IG截圖)

 

不介意被笑似烏雞

 

  首次封后的江美儀同樣獲粉絲為她慶祝,有男粉絲高呼︰「美儀世一!」氹得她非常開心。美儀對阿驄在台上笑她似烏雞,大方表示不會嬲︰「靚咪得囉!(阿驄失落視帝,會否戥對方可惜?)佢話唔要吖嘛,其實如果唔係佢,套劇都無呢個效果,佢成就咗成套劇,仲成就咗我攞獎。呢個獎絕對唔係我一個人嘅功勞。」問到會如何慶祝?美儀笑謂曾志偉應該要請食飯,「驄哥義無反顧返嚟拍劇,好應該請佢食飯,咁我哋又可以受惠。」另外,失落視后的陳瀅坦言失落「最佳衣着獎」最失望,「我件衫都幾靚呀,最開心攞到最受歡迎電視拍檔。」

 

美儀盛裝出席頒獎禮,卻被阿驄在台上笑她似烏雞。(資料圖片)

 

轉載自: 晴報

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#江美儀 #陳山聰 #視后 #視帝 #萬千星輝頒獎典禮2022 #下流上車族
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share