加入最愛專欄  收藏文章 

2023-01-16

《毒舌大狀》票房全靠何啟華 黃子華怕惹官非唔敢爆肚

  【晴報專訊】黃子華在賀歲片《毒舌大狀》中以毒舌伸張正義,與得力助手ERROR成員何啟華(阿Dee)和楊偲泳(Renci)的律政組合更火花四濺。三人合作十分開心,又表示因片中的法庭戲非常嚴謹,所以唸對白時皆不敢爆肚,以免牽涉法律責任。

 

 

  去年,黃子華主演的《飯戲攻心》票房衝破7,700萬元,問他對《毒舌大狀》的票房會否信心大增?子華說:「有信心,我追求藝術成就,票房於我如浮雲。」何啟華坦言有票房壓力,「你睇下我啲MIRROR兄弟個個都咁勁,個個都幾千萬票房,但今次有子華神就定好多,總之唔好輸畀MIRROR。」子華與楊偲泳笑言票房靠晒阿Dee,Renci說:「阿Dee啲fans話會包辦百幾二百萬票房,所以壓力喺晒『一哥』度。」

 

(左起)Renci、子華及阿Dee在戲中伸張法律公義。

 

  MIRROR及ERROR成員每次拍戲,他們的粉絲皆準備大量美食應援劇組,子華笑說:「唔係何啟華萬歲,係何啟華團隊(粉絲)萬歲,佢哋嗰啲(美食)直頭米芝蓮級數。」而阿Dee與Renci拍攝時乘機向子華偷師,但三人皆表示不敢胡亂爆肚,子華說︰「法庭戲好嚴謹,每句對白都有證據、有邏輯,每場法庭戲都有大狀或者顧問睇住,我哋唔夠膽改(對白)呀,萬一改咗可能牽涉法律責任,被人告點算呀!」回想NG鏡頭,子華表示有場法庭戲最難忘,「嗰場我講咗一大段戲,講完後導演(吳煒倫)突然好大聲鬧一個飾演陪審團嘅演員,原來因為佢一啲動靜,搞到成場戲重新拍過,我識咗導演咁耐,都未見過佢鬧人。」而Renci亦擔心出錯會「累街坊」:「第一日收到劇本,我即刻背到滾瓜爛熟,每句對白都入晒腦。」

 

阿Dee自言雖然坐在後面,但不敢掉以輕心。

 

楊偲泳擔心累街坊

 

  至於飾演師爺的阿Dee,雖然經常坐在後面,但不敢掉以輕心,「我郁多少少就好覺眼,所以唞氣唔敢唞咁大,眼又唔敢眨,雖然明知個focus喺前面,但我喺後面都要做少少戲,係好好嘅訓練。」子華大讚戲中多位新晉演員:「佢哋真係好古怪,又有熱誠,嗰個王丹妮好似返學咁,大家鬥高分,話要研究演技,仲講到話要為演戲死!使唔使呀,真係好恐怖,佢哋係食錯嘢定係新冠令到佢哋咁樣呢?」認真搞笑。

 

子華大讚王丹妮對演戲非常認真。

 

轉載自: 晴報

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#黃子華 #毒舌大狀 #何啟華
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share