加入最愛專欄  收藏文章 

2023-01-17

勤力做直播吸20萬粉絲 肥媽圓亡夫遺願做KOL忘憂

  【晴報專訊】憑煮食節目《食平D》系列入屋的肥媽(Maria Cordero),將於本月27、28日假紅館開騷。近年先後經歷丈夫離世、投資股票被騙半億等悲慘遭遇,一向正能量爆燈的肥媽盼以歌聲掃走負面情緒,同時全力發展個人FB同YouTube頻道,「老公臨終前,知我唔捨得會頂唔順,叫我搞社交平台,開直播有贊助、有錢收,家人得閒會捧場同我傾偈,所有唔開心嘢都唔記得晒!」下月踏入69歲的肥媽,甚懂得活在當下的真理。

 

 

  《肥媽面對面演唱會》原定在去年三月舉行,但因疫情延至今年農曆新年才演出。為迎合節日氣氛,肥媽的個唱有不少改動,「我將成個rundwon改晒,會有新年氣氛,廣東歌、國語歌、新年歌乜都有,總之就跨年代,大家因為疫情忍咗三年,今次可以玩餐飽!」個唱集合老中青三代歌手,包括李麗霞(黑妹)、馬浚偉、《中年好聲音》參賽者及《聲夢傳奇2》亞軍黃洛妍(Janees)等,Janees更將首度踏上紅館舞台。肥媽睇好Janees這位樂壇新一代,「Janees未報名參加《聲夢2》之前,陳欣健已經介紹佢畀我識,佢真係唱家班,直情係女版側田!」

 

預告唱《憑著愛》獻老公

 

  然而,與肥媽相處21年的老公Rick於2020年底離世,今次開騷缺少另一半支持,肥媽坦言早已接受。「老公精神與我同在,好多嘢唔完美都要放手,無嘢係永遠,要珍惜以前嘅美好回憶;上次我為Uncle Ray個騷演出,咁啱係老公一周年死忌,我喺台下喊,當時有人叫我醒下!」對於上天搶走Rick,會否覺得不公平?肥媽抱正面心態面對,「我覺得個天對我好好,能夠同老公相處咗20幾年,尤其佢喺臨終前,千叮萬囑叫我繼續搞FB同YouTube,佢知我唔捨得佢,會頂唔順。」

 

雖然不捨亡夫Rick,但肥媽答應對方會開心度過每一天。(FB圖片)

 

  肥媽坦言每次開直播時也能轉移視線,暫時忘卻思念亡夫的傷痛,而她的YouTube頻道至今已吸引逾20萬追蹤者。「網民好好,會傳私人訊息分享自己嘅問題同我傾,身在世界各地嘅屋企人,有時都會亂入留言、傾下偈;我直播唱歌或煮嘢食,又有贊助有錢收,真係所有唔開心嘢都唔記得晒!」她透露,將在個唱中演繹《憑著愛》悼念亡夫,「以前每次開騷佢都會幫手打鼓,今次會有一個環節紀念佢,我唱《憑著愛》畀佢聽,其實我哋無分開過。(怕不怕屆時淚灑紅館?)唔會,到時有咁多觀眾,因為疫情抑壓咗三年,我衷心希望大家喺紅館開心過一晚!」

 

肥媽經常在YouTube開直播做「教煮」,又跟粉絲分享生活日常。(網上截圖)

 

肥媽表示將思念老公的精神,投放在做直播及照顧家人。

 

  踏入2023年,不少歌手陸續開騷,問到可有售票壓力?跑慣江湖的肥媽非常淡定,「我未驚過,好多鍾意我嘅粉絲都有咁上下年紀,一定畀得起錢買飛。」肥媽近年的廚神形象深入民心,會否擔心影響唱歌事業?她說︰「我算係煮出彩虹,又識唱歌又識煮嘢食,有好多粉絲都聽我唱歌長大,所以無擔心過!不過開兩場真係無錢賺,我以前去新加坡、馬來西亞、拉斯維加斯呢啲有賭場嘅地方唱歌先賺到錢,以前每年開幾十場,可惜過去三年因為疫情停晒。」她透露完成個唱後,會「巡迴」各國探望家人,享受親子時光。「我啲仔女喺英國、美國、澳洲各地,仲有一班孫仔、孫女,個個都好需要我去照顧、煮嘢畀佢哋食,嚟緊如果去有親人身處嘅地方登台,我就會收平啲,有得唱歌又有得探親,你話幾開心!」

 

無視負評珍惜每一天

 

  提到家人,肥媽指早前孫女私下放在社交網的比堅尼性感照遭公開,笑言孫女經一事、長一智。「孫女好嬲,但我同佢講,你擺上雲端已經無晒私隱,人哋喺網上點寫都得,要睇自己心態,所以佢哋唔適合做娛樂圈。」肥媽近年經常成為網絡話題,除了被封為「女MC」外,她早前自爆因信錯朋友,炒燶股票勁蝕半億,卻惹來網民嘲諷她扮慘。談到如何面對網絡負評,她強調會自行過濾,「見到呢啲嘢(負評),梗係唔睇、唔理啦!睇下人哋讚自己嘅評語好過,但依家啲人就係面皮太薄,太在意人哋講乜!」肥媽在娛樂圈打滾近40年,心理質素強大,面對外界的冷嘲熱諷,她只會一笑置之,「每日要過得開心,先對得住自己。」

 

肥媽前年在Uncle Ray榮休騷演出時,撞正亡夫死忌也忍痛落力獻唱。(FB圖片)

 

去年尾兩位孫女來港,肥媽帶她們飲茶大歎一盅兩件。(網上截圖)

 

肥媽與契仔陸浩明結伴出席台慶頒獎禮,一身翠綠造型充滿個人特色。(FB圖片)

 

轉載自: 晴報

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#肥媽 #直播
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share