加入最愛專欄  收藏文章 

2023-01-31

獲MIRROR三子拜年 汪明荃讚Edan羅家英夠合拍

  【晴報專訊】汪明荃(阿姐)、羅家英及謝雪心等昨日出席《香港八和會館癸卯年新春團拜》,適逢今年香港八和會館成立70周年,提到年中理事會將會換屆,問阿姐會否留任?她說:「我要考慮,不經不覺都做咗20年,應該畀機會其他人。(不捨得?)唔會,有啲嘢其他人做應該會更適合,我都會再考慮下。」

 

阿姐與家英哥留港度歲,相約不少親友團拜。

 

  另外,MIRROR三子呂爵安(Edan)、盧瀚霆(Anson Lo)和李駿傑(Jeremy)齊齊到阿姐及家英哥家中拜年,Edan與家英哥來個小提琴及二胡合奏,兩代藝人一起唱賀年歌。阿姐大讚眾人十分合拍,「佢地唔識唱《歡樂年年》,但係又識唱《迎春花》。」將來會否合作?她坦言:「未諗,因為大家唔同電視台,不過幾有緣,家英哥好似大細路,三個後生仔又乖。我煮咗好多賀年食品,好似上海糭、花旗蔘雞湯、蘿蔔糕等。」

 

家英哥與Edan合奏,氣氛開心融洽。(IG圖片)

 

轉載自: 晴報

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#汪明荃 #羅家英 #MIRROR
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share