加入最愛專欄  收藏文章 

2023-02-01

一家三口培養愛閱讀 Patrick Sir寄望兒子做CEO

  【晴報專訊】Patrick Sir(林溥來)與太太關宛珊(Kimmy)前年誕下囝囝林若嘉(Preemo)後,最初為了記錄和分享兒子的成長,無心插柳讓囝囝成為IG大熱星二代BB之一。Patrick Sir笑指兒子除了體型比同齡兒童大之外,其學習能力也強。為人父母自然對兒女有所期望,Patrick Sir則希望兒子能當上CEO,目標遠大。

 

Patrick Sir與Kimmy結婚七年,與兒子Preemo、狗狗一家十分幸福。

 

  Patrick Sir兒子Preemo現時21個月大,遺傳了父母的優良基因,牙牙學語的他已經開始懂得說出句子。Patrick Sir形容去年新年時囝囝還是「一嚿飯」,一年過後成長得很快,「我哋無刻意比較,但以佢嘅年紀嚟計,佢學嘢都快,同佢講一、兩次就做到,仲好快進化到昇華版,會開始玩我哋。」而太太關宛珊指兒子甚有長輩緣,「平時出街無論去超市定公園,總有啲姨姨過嚟打招呼︰『你係咪Momo呀?好開心見到你呀!』大家都係見到佢認得佢先,而唔係認到我哋。」

 

  Patrick Sir夫婦照顧兒子絕不假手於人,Kimmy更負責全家的伙食,Patrick Sir大讚她是「廚神老婆」,既要照顧家庭又兼顧錄影兒童節目《Hands Up》。Kimmy說︰「我一個月都係返五日左右,同事都好好會遷就我,我返工時就會由嫲嫲幫我湊。Preemo都有睇過《Hands Up》,佢一聽到首歌好開心,會跟住拍手,見到會認得叫媽媽。」Patrick Sir笑稱兒子看到《東張西望》時都有叫爹爹,但很快同媽媽講「唔好」,因為想轉台聽兒歌。

 

囝囝看《東張》叫轉台

 

  去年中Patrick Sir主持的J2節目《開卷》反應不俗,現時逢周一播出,「起初都有憂慮,怕做睇書節目會無乜人睇,幾個主持原來都鍾意睇書,大家愈來愈熟互窒好有火花。」Patrick Sir愛讀書,兒子也受薰陶,但他歸功於太太,大讚太太教導兒子培養閱讀的習慣,令他大感安慰。問到寄望Preemo將來會做甚麼?Kimmy即踢爆老公希望兒子15歲就當上CEO,Patrick Sir說︰「講笑,佢早日做CEO,咁我哋可以唔使做嘛!講真,過去呢五年間社會上嘅職業變化咁大,好難想像廿年後做啲咩,我請人都唔一定要求大學畢業,但一定要佢學識搵知識。」相信Preemo不負父母所望。

 

Patrick Sir對會否追兔B,表示順其自然。

 

Kimmy享受親子閱讀時光。(IG圖片)

 

Kimmy相當注重兒子的均衡飲食。(IG圖片)

 

轉載自: 晴報

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#林溥來 #關宛珊
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share