加入最愛專欄  收藏文章 

2023-02-02

頻頻剝衫怕觀眾睇厭 朱敏瀚勢奪視帝︰要令觀眾心服口服

  【晴報專訊】朱敏瀚(朱仔)絕對是無綫上位小生,除了近日首次在新劇《虛擬情人》當男主角,下月又為《痞子殿下2》開工。先後拿下「飛躍進步男藝員」及「最佳男配角」的朱仔,坦言希望盡快有代表作證明實力,並以視帝為目標,「如果攞呢個獎(視帝),觀眾心服口服先係最好,或者輸咗,好多人戥你唔抵都好!」

 

 

  09年藝員訓練班出身的朱敏瀚,同期同學僅剩下方紹聰仍在圈中發展,難怪朱仔直言在電視台的日子是「鬥長命」。他說:「好多同期同學離開咗娛樂圈,我都係鬥長命啫,自己好享受做緊鍾意嘅工作,由訓練班開始,做下做下又一年。不過都有低潮期,14年至16年被調咗去《都市閒情》做主持,當時已下定決心,要兩年內離開節目去拍劇!」他承認當時節目監製也知其想法,「主持安德尊知我喺節目度唔開心,佢有講兩句鼓勵我。」不過,朱仔回望過去,慶幸經歷《都市閒情》洗禮,「我學識點樣面對鏡頭,保持出鏡率同穩定收入,唔使擔心唔夠騷被減薪。」

 

望演技成熟挑機黎耀祥

 

  離開綜藝節目後,朱仔在喜劇《燦爛的外母》演黎諾懿弟弟,開始「御用細佬」之路;不願停步的他刻意健身及曬太陽燈改變形象,隨後接拍《機場特警》,迎來更多拍劇機會。近年在《反黑路人甲》、《換命真相》及《拳王》等佔戲甚重,朱仔感恩遇上不同類型角色,「全部角色都好大分別,有冷酷、有搞笑,形象鮮明。(不用做御用細佬?)TVB依家咁多新人,應該唔會再搵我做呢啲角色。」但近年朱仔幾乎每次拍劇都要剝衫騷肌肉,成為劇集「曬肌擔當」,他對此未感厭惡,「我只係怕觀眾睇到厭,今次拍《虛擬情人》都有露肉場面,自己身為男演員,keep好身材都係基本。」

 

朱仔與王敏奕主演《虛擬情人》,他笑言大家志趣相投,經常談論演技。(資料圖片)

 

  今年踏入31歲的朱仔,早前憑《痞子殿下》競逐視帝,他亦一如所料只屬陪跑分子。對於再進一步贏視帝,朱仔未急於一時,「遲早都會觸碰到呢個獎。(憑代表作贏更實至名歸?)如果攞呢個獎,令觀眾心服口服就最好,就算贏唔到,都希望啲人戥你唔抵!」他指封帝要靠天時地利人和,因此未敢多想。早前朱仔在《輕‧功》與黎耀祥合作,二人繼《拳王》後再演父子,他非常尊敬這位三屆視帝,「我哋連續兩齣劇合作,佢喺《拳王》做霸氣爸爸,《輕‧功》就做慈父,同佢拍劇有好多得着,我由第一次同佢合作好緊張,變到好享受。佢勁在演乜似乜,好似我睇佢舊戲《生化壽屍》做奸角都演得好乞人憎。希望日後再合作時,自己演技成熟啲,有能力同佢過招擦出火花。」

 

朱仔與陳瀅、周嘉洛等贏得「最受歡迎電視拍檔」,連續三年在台慶頒獎禮獲獎。(FB圖片)

 

朱仔感恩在演藝路上遇到黎耀祥,在對方身上學習做演員。(網上截圖)

 

張振朗與朱仔在《拳王》鬥曬「雞排胸」,可惜外間對劇集反應一般。

 

新劇扮港版都敏俊期望大

 

  近日朱仔在《虛擬情人》初嘗男一滋味,他透露劇集充滿韓劇風格,是一部「甜寵劇」,「今次係我從影至今最難搞嘅角色,我扮AI機械人,好純真、好浪漫,又有血有肉,有啲似韓劇《來自星星的你》金秀賢演嘅外星人都敏俊,會花盡心思保護女主角,希望劇集快啲播喇!」至於感情生活,自從跟拍拖三年的女友余思霆分手後,朱仔未見有新緋聞,他坦言已將所有時間奉獻到工作上,因此難覓對象,「我對拍拖順其自然。(之前與余思霆的戀情有影響?)其實係正面影響,雖然已分手,但大家仲有聯絡,依家一日24小時都賣咗身畀TVB,淨係希望唔好有假期,公司繼續畀多啲工作我。」他笑言家中兩位兄長已成家立室,所以他沒有成家壓力。

 

朱仔自嘲全日24小時已賣身給TVB,難以識女仔。

 

轉載自: 晴報

全新etnet健康網購,送你【健骨維他命D3(1000IU)】乙樽(價值$108)► 立即行動!

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#朱敏瀚 #虛擬情人
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
雙幣交易
聚焦兩會2024
More
Share