加入最愛專欄  收藏文章 

2023-02-16

被揭上網睇低胸性感女 呂爵安疑爆粗笑認遭同學整蠱

  【晴報專訊】現時單身的MIRROR成員呂爵安(Edan),前日趁情人節在家中品嘗媽媽炮製的心形牛扒,殊不知他被爆同時在IG限時動態欣賞打扮性感、身材驕人的女生。Edan昨日出席《西九音樂節》記者會時,疑一時口快快爆粗,搞笑說因按了中學同學傳送的連結,才不慎看到女生的靚相。

 

Edan昨日獲大批粉絲撑場,他苦笑解釋誤按損友傳送的連結,才看到美女圖。


  呂爵安昨日與洪嘉豪、方皓玟及衛蘭等出席記者會,Edan與隊友陳卓賢(Ian)將在4月1日演出音樂節,姜濤及盧瀚霆(Anson Lo)則在4月2日現身。Edan透露屆時將獨唱五首歌,問首次演出戶外騷的他可會曬肌?他搞笑說:「唔會喇,已經溶晒啦。」

 

獲Edan欣賞的IG美女Cola,身材相當吸引。(IG圖片)


  提到在情人節當日於家中歎心形手扒,Edan大讚:「無諗過媽咪咁有儀式感,真係好sweet嘅。」問到呂媽媽有否催促他拍拖?他笑指媽媽不會過問他的感情事,但有留意他跟袁澧林的緋聞,「媽咪好鍾意睇我啲新聞,仲好八卦,我有同佢講係假嘅。」另外,對於被爆在IG觀賞大胸性感女生,Edan聞言即疑爆粗苦笑說:「唉,陰公,我被人跣呀X,啲中學損友傳畀我,我唔小心撳入去睇,咪出咗事囉,第一個反應當然係『飛走』,連group都即刻離開,哈哈。」而他的隊友江熚生(AK)及Ian,亦選擇與母親共度情人節,認真孝順。

 

Ian與媽媽共度情人節。(IG圖片)


盧瀚霆證姜濤減肥成功

 

Anson Lo消瘦不少,令神徒大呼心痛。

姜濤將於下周五公開現身。(IG截圖)


  另外,Edan隊友Anson Lo昨早出席汽水代言活動,提到有「神徒(Anson Lo粉絲)」心痛他消瘦不少,Anson Lo坦言最近少健身,「我本身係瘦嘅體質,如果要保持之前(身形)咁,每日要食五、六餐,所以我目標都係食番多啲嘢。」他將與姜濤一同演出四月的西九音樂節,有指姜濤減肥成功?他說:「係呀,上星期見過佢,佢食嘢方面好健康清淡。佢隻腳啱啱好番,所以唔建議佢跑步,亦唔好唔食嘢,控制飲食就得。」有指12子將於下周五(24日)齊人出席保險活動,他笑說:「我唔敢保證會齊人,因為我唔想令大家失望,當然我哋會盡最大努力,要視乎大家嘅身體狀況。」

轉載自: 晴報

全新節目《說說心理話》如何搞好家庭關係?關係破裂幾時要放手?修補關係切忌讓XX充昏頭腦!► 即睇

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#MIRROR #呂爵安 #姜濤 #盧瀚霆
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share