加入最愛專欄  收藏文章 

2023-03-14

笑姜濤盧瀚霆有偶包 柳應廷望感染隊友:做最真嘅自己

  【晴報專訊】MIRROR成員柳應廷(Jer)最近推出新歌《從零開始的新世界》,有別以往沉重暗黑的風格,今次迎來輕鬆歡愉的慶典式歌曲。Jer坦言,自去年演唱會事件後,他透過健身分散注意力,以免意志消沉。身為鏡仔的開心果,Jer取笑隊友姜濤和盧瀚霆(Anson Lo)的偶像包袱太重,人前不敢開懷大笑,他特別以新歌寄語︰「都市人放鬆啲啦!」

 

Jer希望今年內舉行個人演唱會,讓「柳柳粉」透過舞台感受到他的幻想世界。

 

Jer的新歌有慶典氛圍,他希望獲主題公園採用。

 

  柳應廷參與新歌的作曲部分,達成「唱山歌」的心願。「呢首歌好想分享快樂,想大家朝早返工前播一播醒醒神,畀個力量大家,紓緩一下壓力。呢首歌係比較少見嘅廣東歌曲風,感覺好似成就解鎖,因為由《狂人日記》開始,我就不斷挑戰唔同曲風,繼續做到自己喜歡嘅歌,感覺好正!」他笑言希望歌曲獲迪士尼賞識,成為慶典歌曲,亦為他開拓小朋友市場,誓增兒童界「柳柳粉(Jer粉絲)」。

 

MV中,Jer難得挑戰跳舞,笑言快要比Anson Lo更厲害。

 

靠健身抹去演唱會陰影

 

  Jer自言性格貪玩,不會活在規限之中,曾經最怕跳舞的他經過四年訓練後,今次為新歌排舞一星期已應付有餘。他笑言︰「嚟緊會勁過Anson Lo,我要挑戰佢!」近來他在IG頻頻分享健身情況,是否挑戰做大隻仔?他解釋︰「做gym係因為演唱會事件之後,想畀自己一個專注,運動可以令自己分散注意力,一星期做三次,做落又幾好,可以令身心都放下一啲嘢!(肌肉見得人?)我做gym無諗過見人,我相信粉絲唔想透過睇我身材而滿足,音樂上有好多滿足大家嘅地方。」

 

  Jer認為香港人需要正能量的歌,「大家習慣咗,唔會慶祝活着有幾幸福,或者愈來愈少分享愛。我希望透過呢首歌叫都市人放鬆啲,唔好咁大壓力。(入行後好大壓力?)我哋呢行壓力係大,但我已經係比較樂觀嘅一群,我覺得好多身心都市病或者病痛,都係嚟自唔開心,所以好想身邊朋友或團隊,以一個開心氣氛對待每件事。特別係大家經歷過一啲唔容易嘅事之後,要過得輕鬆啲,先有良性循環。」他自言受家庭影響,從小到大都追求簡單生活,不強求榮華富貴,家長亦從不給他壓力,培養他樂天知命的性格。

 

隊友鏡頭前不敢笑

 

  Jer希望自己的樂觀能影響隊友,他指身為偶像團體,隊友們經常不自覺地背負包袱。「佢哋覺得偶像好多嘢唔做得,框死自己要點點點,甚至佢哋唔敢笑!我覺得某程度上,大家鍾意我哋,就係來自一個真人騷(《全民造星》),鍾意我哋笑、喊、嬲、開心…乜都真嘅人,我想佢哋記番最真嘅自己,同相處最舒服嘅自己。佢哋喺鏡頭前唔敢笑呀,驚核突喎,笑都要遮住個嘴。姜濤同Anson Lo偶像包袱比較重,我同Edan(呂爵安)喺鏡頭前完全核突開心笑都無問題,佢哋應該都要咁啦!」

 

Anson Lo(左)與姜濤被指偶包最重,擔心大笑時不好看。(資料圖片)

 

轉載自: 晴報

全新etnet健康網購,送你【健骨維他命D3(1000IU)】乙樽(價值$108)► 立即行動!

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#柳應廷 #MIRROR #姜濤 #盧瀚霆
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
雙幣交易
聚焦兩會2024
More
Share