加入最愛專欄  收藏文章 

2023-03-15

首執導《新警察故事2》 謝霆鋒拒與王菲合作拍戲

  【晴報專訊】謝霆鋒和王菲由2014年復合至今,感情生活十分低調,鮮有合體公開亮相的兩人,日前突然在北京機場重演23年前世紀拖手一幕,引來網民熱話。對於跟阿菲再次十指緊扣,霆鋒昨日僅以甜笑代答,即將首執導演筒開拍《新警察故事2》的他,拒絕跟女友合作拍電影。

 

霆鋒表示幾部新片主要在港拍攝。

 

  謝霆鋒昨日與張學友、林嘉欣、陳家樂及劉雅瑟等出席「2023英皇電影巡禮」,霆鋒除了為即將上映的新片《海關戰線》造勢外,更宣布未來電影大計,包括夥拍由劉德華監製及主演的《怒火蔓延》、林超賢執導的《無限任務》外,他更首次執導兼主演《新警察故事2》,成龍亦會擔任監製及演出,以延續已故導演陳木勝的精神。成龍在台上夾雜普通話和廣東話表示︰「當年《警察故事》花了我很多心血,亦受到世界影迷喜歡,最緊要嘅係,這次謝霆鋒做導演,吸引到我了。」霆鋒笑說︰「呢啲全部都係大哥嘅安排,大哥話咩就咩。」

 

延續陳木勝精神

 

  霆鋒坦言,執導《新警察故事2》是一大挑戰,「呢個真係大家嘅20年情懷,加上陳木勝導演唔喺度,大家唔想唔繼續,難得係每個演員包括楊采妮、蔡卓妍、安志杰、吳彥祖同尹子維仲喺度,今次係原班人馬。(首做導演意義重大?)我唔敢講意義,但責任一定大好多。(想成為動作導演?)我無咁諗過,邊度幫到手就去邊度。」

 

  提到跟王菲世紀再拖手閃爆機場,霆鋒只甜笑︰「我哋今日(昨日)講電影。」對於網民對二人合體反應熱烈,霆鋒亦堅持不作答,問他會否㩦眷出席陳家樂和連詩雅的婚禮?他只說︰「到時再講啦!(同阿菲合作拍戲?)唔會。(咁決絕?)我搞掂呢幾部電影先啦。(日後有機會?)無。」

 

霆鋒和王菲日前重演世紀拖手,成網民熱話。(資料圖片)

 

(左起)MIRROR成員盧瀚霆、導演袁劍偉、呂爵安及姜濤拍攝新片《盜月者》。

 

轉載自: 晴報

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#謝霆鋒 #新警察故事2 #MIRROR #盜月者
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share