加入最愛專欄  收藏文章 

2023-03-15

激嬲媽媽系列 黃宗澤氹母煮九大簋

  【晴報專訊】相信不少人小時候都曾激嬲媽媽,通常都離不開考試不合格、講大話之類。黃宗澤(Bosco)竟然頑皮到令媽媽要跟他冷戰;而外表乖乖女的吳千語和王灝兒(JW)都曾經叛逆過,有過一秒激嬲媽媽經驗,最後點收科呢?

 

 Bosco好孝順,把收入全交給媽媽管理。(IG圖片)

 

  黃宗澤自認頑皮,讀書時更經常激嬲媽媽,他笑言︰「成日天光都唔返屋企,激到阿媽死死下,嗰個年代去蒲,一係去下酒吧,一係去disco咁囉。」但黃媽媽甚少對他體罰,反而對他不瞅不睬,最高紀錄試過冷戰四日。Bosco最後要出「撒手鐧」才獲原諒,「我細個做過大牌檔,跟過師傅學煮餸,所以練得一手好廚藝。嗰次為咗氹番媽咪,我煮咗九大簋畀佢食先無事咋。」

 

呻現時調轉被阿媽激親

 

  不過Bosco笑謂長大後便世界輪流轉,現在經常被黃母激親,「佢成日偷偷哋揸我架車,但駕駛技術麻麻,成日刮花、撞凹架車,然後靜雞雞拎架車去整,點知車房啲人同我好熟,所以咪穿煲囉,當然最緊要人無事啦,不過整車啲錢咪又係我畀!」

 

黃宗澤笑住投訴現時被媽媽激親,其實心甘情願。

 


吳千語 自把自為辣㷫媽媽

 

  吳千語自爆曾有叛逆期,讀初中時因為釘耳窿激嬲媽媽。千語表示︰「我媽咪不嬲都好反對我去釘耳窿或者紋身,因為佢覺得唔係幾好,但係我又有啲反叛,我見人哋喺耳骨位置戴耳環,覺得好型好靚,有一日我瞞住媽咪去咗整,為咗唔畀佢知,我成日搵頭髮遮住隻耳仔,起初我以為可以瞞天過海,點知都被佢發現,鬧到我黐綫。」千語回想當時覺得只是小事,沒料到媽媽最不滿她自把自為,沒有彼此商量,長大後才體會媽媽的心情。

 

千語除了工作需要,平時甚少戴耳環。(IG圖片)

 

讀書時的千語已是小美人,只是皮膚較為黝黑。(資料圖片)

 

JW 半夜偷走收追魂電話

 

  外表乖乖女的王灝兒(JW)都曾經激嬲媽媽,她自爆學生時期,試過半夜偷走出街,「試過有一晚半夜,啲朋友叫我去party,於是我偷偷走出去,無幾耐被媽媽發現咗,即刻奪命追魂call,當然被佢鬧一餐,我都知其實佢係擔心我啫。」JW強調成長階段一直很守規矩,只是青春期偶然反叛,她坦言受過教訓後便學乖,沒有再犯。

 

JW與母親感情要好。(IG圖片)

 

學生時的JW一臉清純。(資料圖片)

 
 

轉載自: 晴報

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#黃宗澤 #吳千語 #王灝兒
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share