加入最愛專欄  收藏文章 

2023-03-20

以契媽契女相稱 劉雅麗自爆獲肥姐帶挈登台搵銀

  【晴報專訊】劉雅麗與媽媽包曉華將於下周三假香港文化中心音樂廳舉行《我和媽媽有個約會》安哥音樂會。為配合個唱主題,是次請來的嘉賓全屬媽媽級,劉雅麗更特別選唱一曲給已故的「開心果」沈殿霞(肥姐),原來劉雅麗小時候已跟肥姐以契媽、契女相稱,有不少淵源。

 

 

劉雅麗和媽咪曉華姐感情深厚,兩母女下周合作舉行音樂會。

 

  劉雅麗與媽媽包曉華的音樂會因疫情已延期多次,終能夠如期舉行,兩母女心情十分興奮。劉雅麗說:「當然開心,上次頭三行要block咗,同觀眾距離比較遠,今次仲諗緊可唔可以落觀眾席,同觀眾互動下。」她指音樂會請來星級媽媽做嘉賓,包括李麗霞(黑妹)、舒雅頌,至於埋藏在她心中最重量級的「嘉賓」,原來是肥姐沈殿霞。「其實我好少同其他人提起,亦無咩人知道,肥姐係我契媽,因為我唔想被人覺得我利用呢段關係。」她將在音樂會上特別選唱《你怎麼捨得我難過》獻給肥姐,「因為肥姐同我講過,佢好鍾意呢首歌,歌詞亦好表達到對肥姐嘅思念。」

 

難忘肥姐愛護

 

  談到跟肥姐的淵源,劉雅麗娓娓道來。「70年代,肥姐做緊《歡樂今宵》,我當時得幾歲,媽咪成日帶我返TVB玩,當時TVB仲喺廣播道。當年肥姐仲未跟秋官(鄭少秋)拍拖,更加未有囡囡鄭欣宜,但我當時嘅身形就同欣宜一樣肥。肥姐好錫我,佢鍾意我個樣肥嘟嘟,又叫我做契女,其實只係一個稱呼,我哋無正式上契,但佢成日買玩具、靚衫畀我。」

 

18歲的劉雅麗在演藝學院就讀,青春可人。(受訪者提供)

 

  劉雅麗18歲時在演藝學院讀書,某日應邀去做特約演員,竟重遇肥姐。「當時劇情講張曼玉結婚,我做佢姊妹,肥姐就做曼玉媽咪。我同肥姐差唔多十年無見,所以喺片場見番佢,我都唔敢走去叫佢,一來擔心肥姐已經唔認得我,又擔心被人覺得我認親認戚。」但原來肥姐仍然記得她,「有次搭撞見肥姐,佢見到我劈頭第一句就話『阿麗,點解見到契媽唔叫我呀?』我同佢道歉,解釋唔想人哋覺得我拉關係。」身旁的曉華姐憶起,某次看到肥姐和秋官一起,劉雅麗上前細細聲跟契媽打招呼,秋官聞言即說︰「你要叫我契爺呀!」

 

為欣宜成就感高興

 

  演藝學院畢業後,劉雅麗有幸與肥姐、陳潔靈及關菊英等演出大型懷舊歌舞劇《麗花皇宮》,前後合作了兩次,合共演出百多場。「我哋晚晚喺一齊,關係好密切,每晚完騷大家都去食宵夜。肥姐真係由細到大都好錫我,當年做完《麗花皇宮》之後無工開,又唔夠錢用,肥姐知道之後無出聲,淨係話『阿麗,跟我過美國登台』。佢好樂意幫助後輩,好好人,亦好真性情,有佢鍾意嘅人嚟探班,佢會好熱情、好開心咁去招呼人;但若然佢唔鍾意對方,佢就會好冷淡,應一聲就繼續化粧,喜怒形於色。」

 

02年完成歌舞劇《麗花皇宮》後,劉雅麗與肥姐在後台合照。(受訪者提供)

 

  肥姐08年因肝癌離世,劉雅麗當時十分傷心,「肥姐病嗰陣我去佢屋企探佢,當時高志森都在場。佢知高志森籌備緊音樂劇《蔓珠莎華》,想拉攏我哋合作,我叫佢咩都唔使理,只要好好休息,唔使擔心我,佢真係好關心我。」肥姐去世後,劉雅麗雖然跟肥姐愛女欣宜甚少聯絡,但每次看到欣宜得獎,都特別戥對方開心。曉華姐亦說:「肥姐一生人最錫就係欣宜,初初欣宜做《一屋寶貝》音樂劇,我喺後台都感動到喊,好戥肥姐開心,好感觸。」

 

只有三歲的劉雅麗曾跟契媽肥姐出席馮素波(左)的婚宴。(受訪者提供)

 

劉雅麗睇好欣宜在演藝圈大有作為。(資料圖片)

 

轉載自: 晴報

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#劉雅麗 #包曉華
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share