加入最愛專欄  收藏文章 

2023-03-24

預產期前盡興 江若琳歐遊狂擦中菜

  【晴報專訊】去年成功懷孕的江若琳(Elanne),預產期在六月,趁腹中BB仍未出世,她和老公蕭唯展(Oscar)到歐洲旅行,享受最後一個的二人世界。Elanne在旅程中盡享女皇式待遇,由於懷胎後口味大變,歐遊期間都只想食中餐,苦了老公為她不停張羅。

 

Oscar和Elanne趁榮升父母前歐遊。(受訪者提供)

 

  江若琳和老公蕭唯展此行飛到英國和比利時,逗留了兩個星期,她表示此行最難忘是前往比利時的童話小鎮布魯日。Elanne向本報透露︰「我哋每次去旅行,都會去一個未去過嘅地方,今次諗住近近哋可以搭火車去到,唔使太過舟車勞動,所以揀咗布魯日;呢個地方同我幻想中係一樣,係一個好浪漫嘅小鎮。」Elanne首次陀B遠行,她大讚腹中BB很乖,全程身體沒有任何不適,可以輕鬆地四出遊覽,「不過老實講,孕婦去旅行唔好太操勞,行程要慢活啲,唔好chur得太盡。」

 

Elanne大讚布魯日景色優美又浪漫。(受訪者提供)

 

緊張大師Oscar細心照顧

 

  雖然行程中不停品嘗美食,但Elanne卻沒有增磅,「可能因為我口味改變晒,完全食唔到西餐,每餐淨係想食中菜,所以好多時去唐人街食湯麵同飯,食嘅嘢同喺香港無分別;我老公就最苦惱,每日都要搵唔同嘅中菜館,仲問我『點解你要去歐洲,不如留番喺屋企啦』。」平日Oscar對懷胎的Elanne照顧周到,旅行期間更加體貼入微,Elanne表示︰「佢好緊張呀,去到邊都要搵位畀我坐。」她笑言希望永遠享用這種女皇式待遇。

 

口味巨變的Elanne,身在歐洲也選擇食中式湯麵。(受訪者提供)

 

轉載自: 晴報

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#江若琳 #蕭唯展
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share